Рекомендації по роботі з платіжними картками

Робота з електронною валютою


PayPal – найбільша електронна платіжна система, яка дозволяє клієнтам проводити фінансові операції зі сплати рахунків, купівлі товарів, сплати послуг, проведення грошових переказів та яку використовують для розрахунків понад 200 мільйонів клієнтів у всьому світі.

 

В Україні PayPal є популярним інструментом для сплати покупок у зарубіжних інтернет-магазинах. Ви можете підключити до платіжної системи PayPal одну або декілька банківських карток РАДАБАНКу для розрахунків за покупки у мережі Інтернет.

1. Дозвольте платежі в Інтернеті з Вашої картки

  1. Увійдіть у Web-банкінг та у меню «Мои карты» оберіть потрібну картку.
  2. У меню «Правила по карте» натисніть кнопку «+ Добавить».
  3. Оберіть «Разрешить платежи в Интернет» та вкажіть потрібну дату, введіть код підтвердження операції.

2. Підключіть картку до сервісу PayPal

Якщо у Вас немає акаунта у PayPal

  1. Зайдіть на сайт www.paypal.com та натисніть у правому верхньому кутку кнопку «Зарегистрироваться» або «Sign up». 
  2. Оберіть страну «Ukraine» у полі «Your country or region» та бажану мову «Русский» у полі «Your language».
  3. Для створення особистого рахунку у полі «Личный» натисніть кнопку «Начало работы».
  4. Заповніть усі обв’язкові поля анкети тільки латинськими буквами (поля «Фамилия» та «Имя» - як у закардонному паспорті або на картці РАДАБАНКу, поле «Отчество» заповнювати не обв’язково) та натисніть «Соглашаюсь и открываю счет».
  5. Відкрийте вікно перевірки безпеки та введіть перевірочні символи з картинки та натисніть кнопку «Продолжить».
  6.  Введіть номер своєї платіжної картки, краше підключати Інтернет-картку, строк ії дії та  CVV2-код (у полі CSC).
  7. Перейдіть за посиланням «Мой счет» та змініть статус «Непроверенный», переходячи за посиланням проходження превірки, відкрийте вікно верифікації та натисніть «Сохранить и продолжить». Для перевірки платоспроможності Вашої картки система PayPal зніме з рахунку суму в еквіваленті 1,95 USD, яка буде автоматично повернута на картку протягом 5 хвилин.
  8. Прочитайте роз’яснення як підтвердити картку, протягом 2-3 днів перевіряйте выписку по картці, а потім введіть чотиризначний номер - код платіжної системи PayPal із выписки. Введіть отриманий код та підтвердіть картку.
  9. Після підтвердження картки в системі з неї знімаються усі обмеження при проведенні платіжних транзакцій та можно сплачувати покупки через PayPal!

Якщо у Вас є акаунт у PayPal

  1. Зайдіть на сайт www.paypal.com та введіть свої логін та пароль для входу в систему.
  2. Наведіть курсор на слово «Профиль» у верхній панелі, потім оберіть «Добавить/ изменить кредитную карту» в меню, що випадає.
  3. На сторінці, оберіть тип Вашої картки (Visa або MasterCard), краще підключати Інтернет-картку. Потім введіть номер картки, термін її дії та CVV2-код (в поле CSC).
  4. На наступній сторінці Ви побачите список доданих Вами карток. Натисніть «Привязать и подтвердить карту» під карткою, яку Ви щойно додали.
  5. У наступному вікні натисніть «Продолжить». Для перевірки платоспроможності Вашої картки система PayPal зніме з рахунку суму в еквіваленті 1,95 USD, яка буде автоматично повернута на картку протягом 5 хв.
  6. Ви знову побачите список усіх карток. Навпроти картки, яку Ви нещодавно додали, з`явиться пункт «Введите код PayPal». Дізнатися код, необхідний для підтвердження картки, Ви зможете з виписки через два-три дні.
  7. Після введення коду та підтвердження картки Ви зможете сплачувати покупки через PayPal!

Як убезпечити свої покупки в Інтернеті

Поради, які допоможуть Вам правильно розплачуватися через Інтернет картками РАДАБАНКу!


Ви можете сплачувати покупки в Інтернеті будь-якою карткою РАДАБАНКу

 

Для цього необхідно дозволити платежі в Інтернеті з Вашої картки виконавши:

  1. Увійдіть у Web-банкінг та в меню «Мои карты» оберіть потрібну картку.
  2. У меню «Правила по карте» натисніть кнопку «+ Добавить».
  3. Оберіть «Разрешить платежи Интернете» та вкажіть потрібну дату, введіть код підтвердження операції.

Ви можете відкрити картку для розрахунків в Інтернеті 

Для більшої зручності використовуйте спеціальну Інтернет-картку. Просто перекидайте на Інтернет-картку необхідну суму та не турбуйтеся про рахунок Вашої основної картки, адже Ви її ніде не вказуєте!

Інтернет-карта - це віртуальна картка для здійснення оплати за товари та послуги в мережі Інтернет. При цьому, картка відсутня як фізичний об`єкт, що забезпечує гарантію від її крадіжки та несанкціонованого використання в шахрайських цілях третіми особами.

При оплаті Інтернет - картою в інтернет - магазині або платному сервері необхідно вказувати унікальний код CVV2 (тризначне число, яке буде надано Вам у банку). 

Будьте обережні та не розголошуйте особисті дані 

Для покупок на українських сайтах досить вказати номер картки, термін дії та CVV2-код, що вказан на звороті картки поруч з 4 останніми цифрами номера картки.

З метою безпеки ніколи не передавайте код CVV2 Ваших карток стороннім особам!

 

Вдалих Вам покупок!

Що робити, якщо твою банківську картку не приймають?

ВІДПОВІДНО ДО ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 878 ВІД 29.09.2010 р.

 

Суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у сфері продажу товарів, громадського харчування та послуг, і які відповідно за закону використовують реєстратори розрахункових операцій, повинні здійснити перехід на ОБОВ’ЯЗКОВЕ ПРИЙМАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ПЛАТІЖНИХ ЗАСОБІВ для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги).

Виключення:

  • заклади громадського харчування закритого типу, які обслуговують певний контингент споживачів, зокрема особовий склад Збройний Сил та інших військових формувань, студентів, учнів та викладачів вищих, професійно-технічних, загальноосвітніх навчальних закладів, працівників промислових підприємств, підприємства торгівлі.
  • заклади з торгівельною площею до 20 кв.м. (крім автозаправних станцій)
  • суб’єкти господарювання, які провадять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення менше ніж 25 тис. грн.

 

ЯК ВІДСТОЯТИ ПРАВО НА РОЗРАХУНКИ КАРТКОЮ:

1. Зафіксувати порушення:
  • написати заяву в книгу відгуків та пропозицій підприємства;
  • обов’язково зазначити свої реквізити куди направляти відповідь на скаргу (адресу проживання. контактний телефон, адресу електронної пошти).

2. Оформити звернення (ЛИСТ-СКАРГУ), в якому необхідно:

  • описати порушення (вказавши дату здійснення порушення та його суть, питання , зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги);
  • зазначити реквізити суб’єкта господарювання(місцезнаходження, назва, ІПН або код ЄДРПОУ). Їх можна дізнатися в куточку споживача;
  • зазначити контактні дані споживача (адресу проживання, контактний телефон, адресу електронної пошти).

3. Надіслати (направити) звернення (ЛИСТ-СКАРГУ):

  • на ім’я Голови Держпродспоживслужби України з зазначенням факту порушення Ваших прав відповідно до частини 2 статті 17 Закона України «Про захист прав споживачів».
  • у паперовому вигляді до центрального апарату Держпродспоживслужби (на адресу 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1), або її територіальних підрозділів (їх адреси можна знайти на сайті Держпродспоживслужби

www.consumer.gov.ua

  • в електронному  вигляді  на електронну пошту head@consamer.gov.ua

Держпродспоживслужба проводить перевірку за скаргою та інформує Вас про результати розгляду звернення протягом 30 днів.

В разі необхідності співробітники Держпродспоживслужи можуть зв’язатися з Вами для з’ясування додаткової інформації щодо звернення.

Наверх