fbpx
ContactCenter@radabank.com.ua
ContactCenter@radabank.com.ua

(Українська) Чи захищені Ваші персональні дані? — експерт РАДАБАНК

Sorry, this entry is only available in Ukrainian and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

На хвилі загальнодержавної діджиталізації ринок банківських послуг також активно переходить у цифровий простір. Наскільки активно клієнти РАДАБАНК користуються послугами онлайн, які послуги доступні клієнтам в онлайн-банкінгу RB24, чи надійно при цьому захищені персональні дані, а також на що робитиметься опір у розвитку сегменту онлайн-послуг у 2020 році, розповідає Тетяна Дегтярьова, начальник управління карткового бізнесу АТ «АБ «РАДАБАНК».

«За останні 5-6 років багато послуг та сервісів банків перемістилися з відділень в онлайн. І без запровадження інновацій зараз не обійтись — банки зацікавлені у постійному розвитку та удосконаленні послуг, що надаються, — розповідає Тетяна. — Лише з початку 2019 року ми збільшили кількість активних користувачів нашого інтернет-банкінгу RB24 втричі».

Тетяна відзначила, що ще рано говорити про те, що клієнт відмовився від персонального спілкування та обслуговування на користь електронного обслуговування. РАДАБАНК насильно не «гонить» клієнта в інтернет-банкінг, а лише стимулює  клієнта до цього тарифами, бонусами RB24 і зручним сервісом. Інтернет-банкінг RB24 — повноцінний банкінг, що дає можливість отримати цілий комплекс банківських послуг дистанційно у режимі 24/7.

Клієнту доступні:

Дуже важливо, що оплата за підключення і абонентське обслуговування відсутня.

РАДАБАНК докладає максимум зусиль для того, щоб захистити клієнта від шахрайського злому та несанкціонованого доступу до коштів на рахунку і підвищити безпеку використання RB24.

Найефективніше засоби безпеки Банку працюють у комплексі з відповідальним та уважним ставленням клієнта  до своїх паролів та інших засобам захисту, що пропонуються банком. Ми рекомендуємо клієнтам дотримуватися кількох простих правил безпеки, що забезпечать конфіденційність особистих даних та збереження їхніх коштів.

Якщо клієнту все ж не вдалось забезпечити секретність своїх даних, найперше те, що він повинен зробити, — це проінформувати банк про те, що сталося. Банк заблокує доступ користувача у систему і призупинить операції по рахунках клієнта, щоб уникнути фінансових втрат.

Задача кожного банку — стати для клієнта чимось більшим, ніж просто банк, а саме помічником та представником клієнта у світі фінансових послуг. Команда РАДАБАНК постійно працює над розвитком сервісу та функціоналу RB24. «Ми сконцентровані на розширенні операційних можливостей нашого банкінгу і на інтеграції в онлайн-систему як можна більше якісних послуг. Тому перелік послуг, які можна отримати в RB24, розширюватиметься. В умовах сучасного ринку банківських услуг це найбільш пріоритетна і стратегічно важлива задача для нас», — резюмує Тетяна Дегтярьова.

 

За матеріалами Maanimo

https://maanimo.com/exclusive/143020-banki-v-didzhitale-vozmozhnosti-perekhoda-na-tsifru-2019-2020-opros

Categories