fbpx
ContactCenter@radabank.com.ua
ContactCenter@radabank.com.ua

(Українська) Питання та відповіді

(Українська) Пільговий період

(Українська) Що таке пільговий період?

(Українська) У кредитних карт в преміальних пакетах РАДАБАНК є пільговий період користування, під час якого Ви можете користуватися кредитними коштами безкоштовно. Це означає, що, якщо Ви погасите кредит протягом пільгового періоду, Вам не доведеться платити за цим кредитом ніяких відсотків за користування.

(Українська) Які операції враховуються в пільговому періоді?

(Українська) У пільговому періоді враховуються всі видаткові операції з карти – зняття готівки, оплата картою в магазинах і безготівкові перекази.

(Українська) Який пільговий період у преміальних карток в пакетах?

(Українська) У карток пільговий період користування кредитом – до 55 днів. Це означає, щоб не платити відсотки, Вам потрібно погасити заборгованість до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому Ви скористалися кредитом.

(Українська) Як працює пільговий період «55 днів»?

(Українська) Щоб скористатися пільговим періодом, Ви повинні внести суму заборгованості минулого та витрати поточного місяця в будь-який день до 25 числа поточного місяця. Пільговий період не діє, якщо на Вашій картці є непогашена заборгованість минулих періодів. У цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде!
ua

(Українська) Як погашати овердрафт на преміальної карті в Пакеті «Еліт»

(Українська) Щомісяця в перший день місяця формується обов’язковий платіж і становить 5% від суми заборгованості (без відсотків) (але не менше 100 грн. і не більше залишку заборгованості), розрахованої на перше число, і підлягає внесенню не пізніше передостаннього операційного дня місяця.

(Українська) Що включає в себе щомісячний обов'язковий платіж?

(Українська) Починаючи з місяця, наступного за здійсненням першої операції, Вам необхідно вносити на карту обов’язкові щомісячні платежі, які включають в себе як частину кредиту, так і нараховані відсотки. Погашення заборгованості із внесенням коштів на картковий рахунок здійснюється в наступному порядку: штрафи, пені, прострочені комісії, прострочені відсотки, прострочений кредит, нараховані комісії, нараховані відсотки, заборгованість за кредитним лімітом.

(Українська) Аеропорт-сервіси

(Українська) Які сервіси Mastercard в аеропортах Києва доступні для яких типів карток?

(Українська) Для карток рівня Platinum Mastercard доступні такі сервіси: Fast Line на виліт і бізнес-лаунж у залі міжнародних вильотів у терміналі D в аеропорту «Бориспіль» та Fast Line на виліт в у терміналі в аеропорту «Київ» (Жуляни).

Для карток рівня World Elite Mastercard доступні такі сервіси в аеропорту «Бориспіль»: Fast Line на приліт і виліт, бізнес-лаунж у залах міжнародних вильотів, послуга прискореної здачі багажу й реєстрації на рейс в терміналі D, бізнес-лаунж у залах внутрішніх вильотів у терміналі D, а також в аеропорту «Київ» доступні бізнес-лаунж у зоні міжнародних вильотів та Fast Line на приліт і виліт, в аеропорту «Львів» доступні бізнес-лаунж у зоні міжнародних та внутрішніх вильотів, в аеропорту «Харків» доступні бізнес-лаунж у зоні міжнародних вильотів.

(Українська) Які є умови користування сервісами Mastercard в аеропортах Києва?

(Українська) Для карток рівня Platinum Mastercard і World Elite Mastercard доступ до послуг Fast Line та до бізнес-залів Mastercard здійснюється за таких умов:

  • необхідно мати активну картку із залишком щонайменше 1 грн;
  • ввести правильний PIN-код (за винятком сервісу Fast Line на виліт);
  • ім’я на картці й посадковому талоні повинні збігатися (за винятком сервісу Fast Line на приліт і виліт);
  • здійснення транзакцій на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів (не враховуються останні 5 днів, а також вихідні перед вильотом) за карткою. Отже, щоб безперешкодно користуватися сервісом, уже за місяць потрібно починати здійснювати покупки з карткою.

(Українська) Я не впевнений, що сервіси Mastercard в аеропортах Києва доступні по моїй картці та що я здійснив достатньо транзакцій для того, щоб скористатися сервісами. Яким чином я можу це перевірити до приїзду в аеропорт?

(Українська) Для того, щоб перевірити доступність аеропортових сервісів, Ви можете скористатись ботом у Facebook. Перейдіть на сторінку Mastercard у Facebook, натисніть на кнопку «Надіслати повідомлення», щоб відкрити бота. Або знайдіть Mastercard-бот у додатку Messenger. Якщо за картою доступний сервіс «Mastercard Консьєрж», доступність сервісів по картці можна перевірити, звернувшись до них із запитом.

(Українська) Чи є виняткові транзакції, які не враховуються під час підрахунку суми транзакцій за останні 30 + 5 днів за карткою?

(Українська) Так, є перелік транзакцій, зокрема:

o Транзакції, які не враховуються за період 30 + 5 днів: останні 5 робочих днів, а також вихідні до вильоту.

o Виняткові транзакції, які взагалі не враховуються:

  • зняття готівки за карткою в банкоматі або в касі банку;
  • переказ залишку коштів;
  • покупки за допомогою чеків;
  • страхові премії;
  • відсотки;
  • будь-які комісії та збори;
  • дорожні чеки;
  • азартні ігри будь-якого виду (у тому числі платежі за можливість виграти приз);
  • будь-які покупки в готівковій формі.

o Транзакції, які враховуються та зменшують загальну суму: покупки, які згодом повертаються або компенсуються.

(Українська) Чому не враховуються 5 останніх днів разом з вихідними й платежі карткою в цей період?

(Українська) Останні 5 днів разом з вихідними не враховуються, тому що в розрахунок беруться лише ті операції, які пройшли по картковому рахунку, а не авторизації за карткою. Оскільки опрацювання авторизаційних запитів і списання коштів по картковому рахунку зазвичай займає від 3 до 5 днів і не проходить у вихідні, останні 5 днів разом з вихідними не враховуються.

(Українська) Я отримав картку тиждень тому й хочу скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва, яким чином мені пройти перевірку витрат за останні 30 днів?

(Українська) Після випуску картки підключається Welcome-період, що доступний протягом 37 днів. Щоб скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва в цей період, необхідно мати активну картку із залишком щонайменше 1 грн і ввести правильний PIN-код.

(Українська) Я здійснив тільки 1 транзакцію на суму понад 6000 грн, чи зможу я скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва?

(Українська) Так, сервіси Mastercard® в аеропортах Києва будуть доступними, якщо ця транзакція була здійснена не пізніше ніж за 5 днів, включаючи вихідні, до вильоту й не входить до виняткових транзакцій згідно з пунктом 4.

(Українська) Я здійснював транзакції на суму більше 6000 грн за останні 30 днів, але термінал видав помилку: «Послуга недоступна, недостатньо операцій за карткою».

(Українська) Це означає, що сума транзакцій за карткою за попередні 30 + 5 днів (без врахування вихідних) була меншою за 6000 грн.

(Українська) Я здійснював покупки на суму більше ніж 6000 грн в Duty Free 10 хвилин тому. Чи зможу я скористатися доступом до бізнес-зали Mastercard?

(Українська) Ні, бізнес-зала Mastercard не буде доступна за карткою. Транзакції, здійснені пізніше ніж за 5 днів, не включаючи вихідні, до вильоту, не враховуються.

(Українська) Чи зможе моя дружина / мій чоловік скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва з додатковою карткою до мого рахунку?

(Українська) Так, зможе, якщо картка випущена на ім’я дружини / чоловіка та за цією карткою було здійснено транзакції на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів (без врахування вихідних).

(Українська) Я маю декілька карток у різних валютах. З якою карткою можу скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва?

(Українська) Сервіси Mastercard в аеропортах Києва будуть доступними з карткою, з якої були здійснені транзакції на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів (не враховуються останні 5 днів, а також вихідні перед вильотом). Валюта картки не має значення. Усі суми покупок конвертуються в гривню за курсом НБУ на дату транзакції.

(Українська) Я розраховувався карткою за кордоном. Чи враховуються ці транзакції відповідно до умов здійснення транзакцій на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів за карткою, і як здійснюється конвертація, якщо транзакцію виконано у валюті?

(Українська) Так, транзакції за кордоном враховуються. Зверніть увагу, що транзакції, здійснені згідно з пунктом 4, не враховуються. Конвертація відбувається за курсом НБУ на дату проведення транзакції.

(Українська) Я розраховувався карткою в Інтернеті. Чи враховуються ці транзакції згідно з умовами здійснення транзакцій на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів за карткою?

(Українська) Так, транзакції в Інтернеті враховуються. Зверніть увагу, що транзакції, здійснені згідно з пунктом 4, не враховуються.

(Українська) Я знімав готівку / здійснював переказ коштів з картки. Чи зможу я скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва?

(Українська) Ні, транзакції зі зняття готівки й переказу коштів належать до виняткових транзакцій, здійснених згідно з пунктом 4.

(Українська) Я подорожую з дітьми. В який спосіб вони разом зі мною можуть скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва?

(Українська)

  • Послуга Fast Line в аеропорту «Бориспіль» терміналі D доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 6 років, за умови, що дитина перебуватиме на руках під час проходу через турнікет Fast Line, для карток рівня Platinum Mastercard і World Elite Mastercard.
  • Послуга прискореної реєстрації на рейс і здачі багажу в аеропорту «Бориспіль» терміналі D доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 6 років, для карток рівня World Elite Mastercard.
  • Бізнес-зала в зоні міжнародних і внутрішніх вильотів в аеропорту «Бориспіль» терміналі D доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 4 років, з картками рівня Platinum Mastercard, і для батьків, які подорожують з дітьми віком до 16 років, з картками рівня World Elite Mastercard.
  • Бізнес-зала в зоні міжнародного аеропорту «Київ» доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 4 років, з картками рівня World Elite Mastercard.
  • Послуга Fast Line в аеропорту «Київ» доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 6 років, за умови, що дитина перебуватиме на руках під час проходу через турнікет Fast Line, для карток рівня Platinum Mastercard і World Elite Mastercard.
  • Бізнес-зала в зоні міжнародних і внутрішніх вильотів в аеропорту «Львів» доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 5 років, з картками рівня World Elite Mastercard.
  • Бізнес-зала в зоні міжнародних вильотів в аеропорту «Харьків» доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 5 років, з картками рівня World Elite Mastercard.

(Українська) Я планую скористатися послугою прискореної реєстрації на рейс і здачі багажу в аеропорту «Бориспіль». Чи є обмеження в авіакомпаніях, вилітаючи рейсами яких, я можу скористатися цією послугою.

(Українська) Так, є деякі обмеження:

  • Пасажирам, які вилітають з аеропорту «Бориспіль» рейсами авіакомпаній МІЖНАРОДНІ АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ, AZERBAIJAN AIRLINES, GEORGIAN AIRLINES, ATLAS JET UKRAINE, AIRALANNA/FANAIR, YANAIR послуга надається за стійкою реєстрації під № 48.
  • Пасажирам, які вилітають з аеропорту «Бориспіль» рейсами авіакомпаній LUFTHANSA, AUSTRIAN AIRLINES, CHEZH AIRLINES, SWISS, BRUSSELS AIRLINES, SKY UP, BRITISH AIRWAYS, KLM, AIR FRANCE, EL AL, TURKISH AIRLINES, IRAQI AIRWAYS, AIR BALTIC, ELLINAIR S.A, IBERIA послуга надається на стійках реєстрації відповідного авіаперевізника в супроводі агента ТОВ «Аерохендлінг» та, за можливості, поза загальною чергою.

Актуальний список авіакомпаній завжди можна переглянути на сайті http://aeh.aero/forms2. Якщо у цьому списку немає авіакомпанії, рейсом якої ви вилітайте, то послуга прискореної реєстрації на рейс і здачі багажу в аеропорту «Бориспіль» вам буде недоступна.

(Українська) Priority Pass

(Українська) Що таке Priority Pass?

(Українська) Priority Pass – це міжнародна програма, що дозволяє пасажирам відвідувати VIP-зали в аеропортах по всьому світу, маючи в наявності всього лише авіаквиток. Мережа таких лаундж-зон постійно зростає, сьогодні їх кількість становить 1300, вони доступні для пасажирів, які купують квитки в 400 містах планети. Пропуском в зону підвищеного комфорту для клієнта є наявність членської картки РР (Priority Pass) і авіаквиток на сьогоднішній рейс (незалежно від типу авіакомпанії і класу авіаквитка).

Вартість одного відвідування VIP-залу і залу першого класу становить 32 долара США за одну людину. (Якщо Ви проводите гостей – 32 USD за кожного гостя)

(Українська) Як дізнатися, чи є бізнес-зал програми в аеропорту, через який я лечу?

(Українська) Актуальна інформація про бізнес-зали програми доступна на веб-сайті або в функції пошуку бізнес-залів мобільного додатка Priority Pass.

(Українська) Чи потрібна попередня реєстрація в бізнес-залі?

(Українська) Учасникам програми Priority Pass не потрібна попередня реєстрація відвідування бізнес-залу – достатньо пред’явити пластикову карту співробітникам бізнес-залу при вході.

(Українська) Чи можу я взяти гостей в бізнес-зал?

(Українська) Ви можете запросити друзів і близьких відвідати бізнес-зал разом з вами за вартістю 32 дол. США за 1 людину

(Українська) Чи можу я взяти з собою дітей в бізнес-зал?

(Українська) Деякі бізнес-зали дозволяють відвідування дітьми за тарифом для дорослих гостей, а деякі дозволяють безкоштовне відвідування для дітей молодше певного віку. Повна інформація про вікові обмеження міститься на сторінці бізнес-залу в додатку або на веб-сайті.

(Українська) Чи однакові зручності в кожному бізнес-залі програми Priority Pass?

(Українська) Ні. Кожен бізнес-зал в мережі Priority Pass пропонує різні послуги і зручності. Детальна інформація про бізнес-зал, години його роботи і зручності міститься на сторінці бізнес-залу в додатку або на веб-сайті.

(Українська) WESTERN UNION

(Українська) Як виглядає контрольний номер переказу WESTERN UNION?

(Українська) Номер переказу складається з 10 цифр. Наприклад: 2587789131.

(Українська) В якій валюті можна відправити/отримати переказ WESTERN UNION?

(Українська) В межах України відправка і отримання переказу здійснюється тільки в гривнях. Відправка за кордон та отримання з-за кордону здійснюється в гривні, доларах США, євро та російських рублях.

(Українська) Як перевірити статус переказу?

(Українська) Статус переказу можна перевірити на сайті WESTERN UNION за наявністю контрольного номера переказу. Якщо контрольний номер відсутній, статус переказу можна дізнатись ввівши номер телефону відправника або ім’я відправника та отримувача, суму, валюту та дату переказу.

(Українська) Якою мовою необхідно заповнювати реквізити в системі WESTERN UNION?

(Українська) Всі реквізити заповнюються латинськими літерами.

(Українська) Як провести коригування даних одержувача переказу?

(Українська) Відправнику треба звернутись до відділення, де був відправлений переказ. Можна відкоригувати у переказі ПІБ отримувача, Штат (якщо переказ відправлено до США)/країну отримувача.

(Українська) Як клієнт може провести повернення переказу?

(Українська) Повернення переказу робиться у відділенні, де був відправлений переказ. Треба враховувати, що комісія за переказ повертається тільки у випадку, якщо повернення переказу було в день відправки або за рішенням системи грошових переказів.

(Українська) Протягом якого терміну переказ WESTERN UNION доступний до виплати?

(Українська) Перекази доступні до сплати протягом 45 календарних днів. Більше 45 днів – в архіві системи.

(Українська) MONEYGRAM

(Українська) Як виглядає контрольний номер переказу MONEY GRAM?

(Українська) Номер переказу складається з 8 цифр. Наприклад: 69877891.

(Українська) В якій валюті можна відправити/отримати переказ MONEY GRAM?

(Українська) В якій валюті можна відправити/отримати переказ MONEY GRAM?

(Українська) Як перевірити статус переказу та знайти пункти відправлення MONEY GRAM?

(Українська) Знайти пункти відправлення та перевірити статус переказу за наявністю контрольного номера можна на сайті moneygram.ua.

(Українська) Якою мовою необхідно заповнювати реквізити в системі MONEY GRAM?

(Українська) Всі реквізити заповнюються латинськими літерами або з використанням функції «Транслитерация RU->EN»

(Українська) Як провести коригування даних одержувача переказу?

(Українська) Відправнику треба звернутись до відділення, де був відправлений переказ. Можна відкоригувати у переказі ПІБ отримувача.

(Українська) Як клієнт може провести повернення переказу?

(Українська) Повернення переказу робиться у відділенні, де був відправлений переказ. Комісія за переказ повертається Клієнту.

(Українська) Протягом якого терміну переказ MONEY GRAM доступний до виплати?

(Українська) Перекази доступні до виплати протягом 45 календарних днів.

(Українська) WELSEND

(Українська) Як виглядає контрольний номер переказу WELSEND?

(Українська) Контрольний номер переказу містить цифри, символи та латинські літери.

(Українська) В якій валюті можна відправити/отримати переказ WELSEND?

(Українська) В межах України відправка і отримання переказу здійснюється тільки в гривнях. Відправка за кордон та отримання з-за кордону здійснюється в доларах США та євро.

(Українська) Протягом якого терміну переказ WELSEND доступний до виплати?

(Українська) Перекази доступні до виплати протягом 30 календарних днів.

(Українська) Як провести коригування даних одержувача переказу?

(Українська) Відправнику треба звернутись до відділення, де був відправлений переказ. Можна відкоригувати в переказі ПІБ отримувача.

(Українська) Як клієнт може провести повернення переказу?

(Українська) Повернення переказу робиться у відділенні, де був відправлений переказ. Комісія за переказ повертається Клієнту, якщо повернення було у день відправки переказу.

(Українська) SWIFT

(Українська) В якій валюті можливо зробити переказ?

(Українська) SWIFT-перекази можна робити у доларах США, євро, фунтах стерлінгів, російських рублях, польських злотих та швейцарських франках.

(Українська) Які реквізити необхідно надати для здійснення SWIFT-платежу в іноземній валюті?

(Українська) Для відправки SWIFT-переказу необхідно надати наступну інформацію:
• Найменування банку одержувача;
• SWIFT-код банку одержувача;
• номер рахунку одержувача (або міжнародний номер рахунку – IBAN);
• найменування (для фізичної особи – прізвище, ім’я) та адреса (резидентство одержувача);
• призначення платежу (мета платежу, номер рахунку-фактури).

(Українська) Тарифи на SWIFT-перекази.

(Українська) • USD 0.75% від суми переказу, але не менше 30 USD та не більше 300 USD;
• EUR 0.75% від суми переказу, але не менше 30 EUR та не більше 300 EUR;
• GBR 0.75% від суми переказу, але не менше 25 GBR та не більше 250 GBR;
• RUB 0.75% від суми переказу, але не менше 500 RUB та не більше 10000 RUB;
• PLN 0.75% від суми переказу, але не менше 100 PLN та не більше 1000 PLN;
• CHF 0.75% від суми переказу, але не менше 30 CHF та не більше 300 CHF.

(Українська) Які переваги SWIFT-перекази?

(Українська) • Відсутність граничних сум для відправки (перекази здійснюються згідно чинного валютного Законодавства);
• Точність достави переказу – грошові кошти надходять адресно на вказаний рахунок;
• Можливість відправлення переказу на рахунки фізичних та юридичних осіб;
• Доступність у великій кількості зарубіжних країн та співпраця з більшістю банків;
• Гарантія своєчасної доставки коштів;

(Українська) Загальні питання стосовно відправки або отримання міжнародних переказів.

(Українська) Дії при відправленні термінового переказу.

(Українська) Звернутися до найближчого відділення РАДАБАНКУ. Повідомити оператору суму, валюту, країну одержання переказу та ПІБ одержувача. Підписати заявку на відправлення переказу та внести грошові кошти в касу. Після цього можна повідомити одержувачу контрольний номер переказу.

(Українська) Дії при отриманні термінового переказу.

(Українська) Звернутися до РАДАБАНКУ, надати оператору паспорт та повідомити деталі переказу: систему переказу, контрольний номер, суму, валюту, ПІБ відправника та країну відправлення. Далі підписати заяву на отримання переказу та забрати в касі грошові кошти.

(Українська) Граничні суми при переказі та отриманні переказів.

(Українська) • Переказ без підтверджуючих документів з поточного рахунку в іноземній валюті або без його відкриття (за бажанням Клієнта) можливий на суму, що в еквіваленті не перевищує 399 999,99 грн в один операційний (робочий) день;
• Переказ з поточного рахунку в іноземній валюті, на суму, що в еквіваленті перевищує 400 000,00 грн, в один операційний (робочий) день можливий виключно за наявністю підтверджуючих документів;
• Виплата переказу без відкриття рахунку в один операційний (робочий) день, якщо сума переказу (переказів) не повинна перевищувати в еквіваленті 399 999,99 грн;
• З поточного рахунку переказ виплачується у випадках, коли сума переказу, що надійшов в один операційний день, перевищує в еквіваленті 400 000,00 грн;
• Перекази в межах України виплачуються без відкриття рахунку та виключно в гривнях. Комісія за переказ/виплату переказу як на території України, так і за кордон здіймається виключно в гривнях.

(Українська) Які документи можуть підтверджувати джерела походження готівкових коштів.

(Українська) • Копія декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів України);
• Копія декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру/декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або органу місцевого самоврядування, отриманої, зокрема з Єдиного державного реєстру декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції;
• Копія податкової декларації (декларації про доходи) з відміткою контролюючого органу іноземної країни про отримання (для нерезидентів України) (за наявності);
• Договір купівлі-продажу майна;
• Договір дарування, свідоцтво про право на спадщину, за умови підтвердження джерел для спадщини;
• Протокол зборів акціонерів з рішенням про виплату дивідендів;
• Довідка про доходи з місця роботи разом з формою 1ДФ та ін.;
• Договори (контракти), Рахунки-фактури, листи-розрахунки;
• Документи про родинні стосунки (батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, бабуся, дід, прабаба, прадід, онуки, правнуки, брат, сестра (повнорідні та не повнорідні), двоюрідні брати і сестри, тітка, дядько, племінниця, племінник, усиновлювач, усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням, чоловік, дружина);
• Запрошення (виклики);
• Листи адвокатів чи нотаріусів іноземних країн;
• Листи-повідомлення юридичних осіб-нерезидентів, повноважних органів іноземних країн та інші підтвердні документи, що використовуються в міжнародній практиці;
• Позовні заяви.