fbpx
ContactCenter@radabank.com.ua
ContactCenter@radabank.com.ua

(Українська) Питання та відповіді

(Українська) Пільговий період

(Українська) Що таке пільговий період?

(Українська) У кредитних карт в преміальних пакетах РАДАБАНК є пільговий період користування, під час якого Ви можете користуватися кредитними коштами безкоштовно. Це означає, що, якщо Ви погасите кредит протягом пільгового періоду, Вам не доведеться платити за цим кредитом ніяких відсотків за користування.

(Українська) Які операції враховуються в пільговому періоді?

(Українська) У пільговому періоді враховуються всі видаткові операції з карти – зняття готівки, оплата картою в магазинах і безготівкові перекази.

(Українська) Який пільговий період у преміальних карток в пакетах?

(Українська) У карток пільговий період користування кредитом – до 55 днів. Це означає, щоб не платити відсотки, Вам потрібно погасити заборгованість до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому Ви скористалися кредитом.

(Українська) Як працює пільговий період «55 днів»?

(Українська) Щоб скористатися пільговим періодом, Ви повинні внести суму заборгованості минулого та витрати поточного місяця в будь-який день до 25 числа поточного місяця. Пільговий період не діє, якщо на Вашій картці є непогашена заборгованість минулих періодів. У цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде!
ua

(Українська) Як погашати овердрафт на преміальної карті в Пакеті «Еліт»

(Українська) Щомісяця в перший день місяця формується обов’язковий платіж і становить 5% від суми заборгованості (без відсотків) (але не менше 100 грн. і не більше залишку заборгованості), розрахованої на перше число, і підлягає внесенню не пізніше передостаннього операційного дня місяця.

(Українська) Що включає в себе щомісячний обов'язковий платіж?

(Українська) Починаючи з місяця, наступного за здійсненням першої операції, Вам необхідно вносити на карту обов’язкові щомісячні платежі, які включають в себе як частину кредиту, так і нараховані відсотки. Погашення заборгованості із внесенням коштів на картковий рахунок здійснюється в наступному порядку: штрафи, пені, прострочені комісії, прострочені відсотки, прострочений кредит, нараховані комісії, нараховані відсотки, заборгованість за кредитним лімітом.

(Українська) Аеропорт-сервіси

(Українська) Priority Pass

(Українська) Що таке Priority Pass?

(Українська) Priority Pass – це міжнародна програма, що дозволяє пасажирам відвідувати VIP-зали в аеропортах по всьому світу, маючи в наявності всього лише авіаквиток. Мережа таких лаундж-зон постійно зростає, сьогодні їх кількість становить 1300, вони доступні для пасажирів, які купують квитки в 400 містах планети. Пропуском в зону підвищеного комфорту для клієнта є наявність членської картки РР (Priority Pass) і авіаквиток на сьогоднішній рейс (незалежно від типу авіакомпанії і класу авіаквитка).

Вартість одного відвідування VIP-залу і залу першого класу становить 32 долара США за одну людину. (Якщо Ви проводите гостей – 32 USD за кожного гостя)

(Українська) Як дізнатися, чи є бізнес-зал програми в аеропорту, через який я лечу?

(Українська) Актуальна інформація про бізнес-зали програми доступна на веб-сайті або в функції пошуку бізнес-залів мобільного додатка Priority Pass.

(Українська) Чи потрібна попередня реєстрація в бізнес-залі?

(Українська) Учасникам програми Priority Pass не потрібна попередня реєстрація відвідування бізнес-залу – достатньо пред’явити пластикову карту співробітникам бізнес-залу при вході.

(Українська) Чи можу я взяти гостей в бізнес-зал?

(Українська) Ви можете запросити друзів і близьких відвідати бізнес-зал разом з вами за вартістю 32 дол. США за 1 людину

(Українська) Чи можу я взяти з собою дітей в бізнес-зал?

(Українська) Деякі бізнес-зали дозволяють відвідування дітьми за тарифом для дорослих гостей, а деякі дозволяють безкоштовне відвідування для дітей молодше певного віку. Повна інформація про вікові обмеження міститься на сторінці бізнес-залу в додатку або на веб-сайті.

(Українська) Чи однакові зручності в кожному бізнес-залі програми Priority Pass?

(Українська) Ні. Кожен бізнес-зал в мережі Priority Pass пропонує різні послуги і зручності. Детальна інформація про бізнес-зал, години його роботи і зручності міститься на сторінці бізнес-залу в додатку або на веб-сайті.

(Українська) WESTERN UNION

(Українська) Як виглядає контрольний номер переказу WESTERN UNION?

(Українська) Номер переказу складається з 10 цифр. Наприклад: 2587789131.

(Українська) В якій валюті можна відправити/отримати переказ WESTERN UNION?

(Українська) В межах України відправка і отримання переказу здійснюється тільки в гривнях. Відправка за кордон та отримання з-за кордону здійснюється в гривні, доларах США, євро та російських рублях.

(Українська) Як перевірити статус переказу?

(Українська) Статус переказу можна перевірити на сайті WESTERN UNION за наявністю контрольного номера переказу. Якщо контрольний номер відсутній, статус переказу можна дізнатись ввівши номер телефону відправника або ім’я відправника та отримувача, суму, валюту та дату переказу.

(Українська) Якою мовою необхідно заповнювати реквізити в системі WESTERN UNION?

(Українська) Всі реквізити заповнюються латинськими літерами.

(Українська) Як провести коригування даних одержувача переказу?

(Українська) Відправнику треба звернутись до відділення, де був відправлений переказ. Можна відкоригувати у переказі ПІБ отримувача, Штат (якщо переказ відправлено до США)/країну отримувача.

(Українська) Як клієнт може провести повернення переказу?

(Українська) Повернення переказу робиться у відділенні, де був відправлений переказ. Треба враховувати, що комісія за переказ повертається тільки у випадку, якщо повернення переказу було в день відправки або за рішенням системи грошових переказів.

(Українська) Протягом якого терміну переказ WESTERN UNION доступний до виплати?

(Українська) Перекази доступні до сплати протягом 45 календарних днів. Більше 45 днів – в архіві системи.

(Українська) MONEYGRAM

(Українська) Як виглядає контрольний номер переказу MONEY GRAM?

(Українська) Номер переказу складається з 8 цифр. Наприклад: 69877891.

(Українська) В якій валюті можна відправити/отримати переказ MONEY GRAM?

(Українська) В якій валюті можна відправити/отримати переказ MONEY GRAM?

(Українська) Як перевірити статус переказу та знайти пункти відправлення MONEY GRAM?

(Українська) Знайти пункти відправлення та перевірити статус переказу за наявністю контрольного номера можна на сайті moneygram.ua.

(Українська) Якою мовою необхідно заповнювати реквізити в системі MONEY GRAM?

(Українська) Всі реквізити заповнюються латинськими літерами або з використанням функції «Транслитерация RU->EN»

(Українська) Як провести коригування даних одержувача переказу?

(Українська) Відправнику треба звернутись до відділення, де був відправлений переказ. Можна відкоригувати у переказі ПІБ отримувача.

(Українська) Як клієнт може провести повернення переказу?

(Українська) Повернення переказу робиться у відділенні, де був відправлений переказ. Комісія за переказ повертається Клієнту.

(Українська) Протягом якого терміну переказ MONEY GRAM доступний до виплати?

(Українська) Перекази доступні до виплати протягом 45 календарних днів.

(Українська) WELSEND

(Українська) Як виглядає контрольний номер переказу WELSEND?

(Українська) Контрольний номер переказу містить цифри, символи та латинські літери.

(Українська) В якій валюті можна відправити/отримати переказ WELSEND?

(Українська) В межах України відправка і отримання переказу здійснюється тільки в гривнях. Відправка за кордон та отримання з-за кордону здійснюється в доларах США та євро.

(Українська) Протягом якого терміну переказ WELSEND доступний до виплати?

(Українська) Перекази доступні до виплати протягом 30 календарних днів.

(Українська) Як провести коригування даних одержувача переказу?

(Українська) Відправнику треба звернутись до відділення, де був відправлений переказ. Можна відкоригувати в переказі ПІБ отримувача.

(Українська) Як клієнт може провести повернення переказу?

(Українська) Повернення переказу робиться у відділенні, де був відправлений переказ. Комісія за переказ повертається Клієнту, якщо повернення було у день відправки переказу.

(Українська) SWIFT

(Українська) В якій валюті можливо зробити переказ?

(Українська) SWIFT-перекази можна робити у доларах США, євро, фунтах стерлінгів, російських рублях, польських злотих та швейцарських франках.

(Українська) Які реквізити необхідно надати для здійснення SWIFT-платежу в іноземній валюті?

(Українська) Для відправки SWIFT-переказу необхідно надати наступну інформацію:
• Найменування банку одержувача;
• SWIFT-код банку одержувача;
• номер рахунку одержувача (або міжнародний номер рахунку – IBAN);
• найменування (для фізичної особи – прізвище, ім’я) та адреса (резидентство одержувача);
• призначення платежу (мета платежу, номер рахунку-фактури).

(Українська) Тарифи на SWIFT-перекази.

(Українська) • USD 0.75% від суми переказу, але не менше 30 USD та не більше 300 USD;
• EUR 0.75% від суми переказу, але не менше 30 EUR та не більше 300 EUR;
• GBR 0.75% від суми переказу, але не менше 25 GBR та не більше 250 GBR;
• RUB 0.75% від суми переказу, але не менше 500 RUB та не більше 10000 RUB;
• PLN 0.75% від суми переказу, але не менше 100 PLN та не більше 1000 PLN;
• CHF 0.75% від суми переказу, але не менше 30 CHF та не більше 300 CHF.

(Українська) Які переваги SWIFT-перекази?

(Українська) • Відсутність граничних сум для відправки (перекази здійснюються згідно чинного валютного Законодавства);
• Точність достави переказу – грошові кошти надходять адресно на вказаний рахунок;
• Можливість відправлення переказу на рахунки фізичних та юридичних осіб;
• Доступність у великій кількості зарубіжних країн та співпраця з більшістю банків;
• Гарантія своєчасної доставки коштів;

(Українська) Загальні питання стосовно відправки або отримання міжнародних переказів.

(Українська) Дії при відправленні термінового переказу.

(Українська) Звернутися до найближчого відділення РАДАБАНКУ. Повідомити оператору суму, валюту, країну одержання переказу та ПІБ одержувача. Підписати заявку на відправлення переказу та внести грошові кошти в касу. Після цього можна повідомити одержувачу контрольний номер переказу.

(Українська) Дії при отриманні термінового переказу.

(Українська) Звернутися до РАДАБАНКУ, надати оператору паспорт та повідомити деталі переказу: систему переказу, контрольний номер, суму, валюту, ПІБ відправника та країну відправлення. Далі підписати заяву на отримання переказу та забрати в касі грошові кошти.

(Українська) Граничні суми при переказі та отриманні переказів.

(Українська) • Переказ без підтверджуючих документів з поточного рахунку в іноземній валюті або без його відкриття (за бажанням Клієнта) можливий на суму, що в еквіваленті не перевищує 399 999,99 грн в один операційний (робочий) день;
• Переказ з поточного рахунку в іноземній валюті, на суму, що в еквіваленті перевищує 400 000,00 грн, в один операційний (робочий) день можливий виключно за наявністю підтверджуючих документів;
• Виплата переказу без відкриття рахунку в один операційний (робочий) день, якщо сума переказу (переказів) не повинна перевищувати в еквіваленті 399 999,99 грн;
• З поточного рахунку переказ виплачується у випадках, коли сума переказу, що надійшов в один операційний день, перевищує в еквіваленті 400 000,00 грн;
• Перекази в межах України виплачуються без відкриття рахунку та виключно в гривнях. Комісія за переказ/виплату переказу як на території України, так і за кордон здіймається виключно в гривнях.

(Українська) Які документи можуть підтверджувати джерела походження готівкових коштів.

(Українська) • Копія декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів України);
• Копія декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру/декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або органу місцевого самоврядування, отриманої, зокрема з Єдиного державного реєстру декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції;
• Копія податкової декларації (декларації про доходи) з відміткою контролюючого органу іноземної країни про отримання (для нерезидентів України) (за наявності);
• Договір купівлі-продажу майна;
• Договір дарування, свідоцтво про право на спадщину, за умови підтвердження джерел для спадщини;
• Протокол зборів акціонерів з рішенням про виплату дивідендів;
• Довідка про доходи з місця роботи разом з формою 1ДФ та ін.;
• Договори (контракти), Рахунки-фактури, листи-розрахунки;
• Документи про родинні стосунки (батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, бабуся, дід, прабаба, прадід, онуки, правнуки, брат, сестра (повнорідні та не повнорідні), двоюрідні брати і сестри, тітка, дядько, племінниця, племінник, усиновлювач, усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням, чоловік, дружина);
• Запрошення (виклики);
• Листи адвокатів чи нотаріусів іноземних країн;
• Листи-повідомлення юридичних осіб-нерезидентів, повноважних органів іноземних країн та інші підтвердні документи, що використовуються в міжнародній практиці;
• Позовні заяви.