fbpx
ContactCenter@radabank.com.ua
ContactCenter@radabank.com.ua

(Українська) Питання та відповіді

(Українська) Пільговий період

(Українська) Що таке пільговий період?

(Українська) У кредитних карт в преміальних пакетах РАДАБАНК є пільговий період користування, під час якого Ви можете користуватися кредитними коштами безкоштовно. Це означає, що, якщо Ви погасите кредит протягом пільгового періоду, Вам не доведеться платити за цим кредитом ніяких відсотків за користування.

(Українська) Які операції враховуються в пільговому періоді?

(Українська) У пільговому періоді враховуються всі видаткові операції з карти – зняття готівки, оплата картою в магазинах і безготівкові перекази.

(Українська) Який пільговий період у преміальних карток в пакетах?

(Українська) У карток пільговий період користування кредитом – до 55 днів. Це означає, щоб не платити відсотки, Вам потрібно погасити заборгованість до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому Ви скористалися кредитом.

(Українська) Як працює пільговий період «55 днів»?

(Українська) Щоб скористатися пільговим періодом, Ви повинні внести суму заборгованості минулого місяця в будь-який день до 25 числа поточного місяця. Пільговий період не діє, якщо на Вашій картці є непогашена заборгованість минулих періодів. У цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде!
ua

(Українська) Як погашати овердрафт на преміальної карті в Пакеті «Еліт»

(Українська) Щомісяця в перший день місяця формується обов’язковий платіж і становить 5% від суми заборгованості (без відсотків) (але не менше 100 грн. і не більше залишку заборгованості), розрахованої на перше число, і підлягає внесенню не пізніше передостаннього операційного дня місяця.

(Українська) Що включає в себе щомісячний обов'язковий платіж?

(Українська) Починаючи з місяця, наступного за здійсненням першої операції, Вам необхідно вносити на карту обов’язкові щомісячні платежі, які включають в себе як частину кредиту, так і нараховані відсотки. Погашення заборгованості із внесенням коштів на картковий рахунок здійснюється в наступному порядку: штрафи, пені, прострочені комісії, прострочені відсотки, прострочений кредит, нараховані комісії, нараховані відсотки, заборгованість за кредитним лімітом.

(Українська) Аеропорт-сервіси

(Українська) Які сервіси Mastercard в аеропортах Києва доступні для яких типів карток?

(Українська) Для карток рівня Platinum Mastercard доступні такі сервіси: Fast Line на виліт і бізнес-лаунж у залі міжнародних вильотів у терміналі D в аеропорту «Бориспіль» та Fast Line на виліт в у терміналі в аеропорту «Київ» (Жуляни).

Для карток рівня World Elite Mastercard доступні такі сервіси в аеропорту «Бориспіль»: Fast Line на приліт і виліт, бізнес-лаунж у залах міжнародних вильотів, послуга прискореної здачі багажу й реєстрації на рейс в терміналі D, бізнес-лаунж у залах внутрішніх вильотів у терміналі D, а також в аеропорту «Київ» доступні бізнес-лаунж у зоні міжнародних вильотів та Fast Line на приліт і виліт, в аеропорту «Львів» доступні бізнес-лаунж у зоні міжнародних та внутрішніх вильотів, в аеропорту «Харків» доступні бізнес-лаунж у зоні міжнародних вильотів.

(Українська) Які є умови користування сервісами Mastercard в аеропортах Києва?

(Українська) Для карток рівня Platinum Mastercard і World Elite Mastercard доступ до послуг Fast Line та до бізнес-залів Mastercard здійснюється за таких умов:

  • необхідно мати активну картку із залишком щонайменше 1 грн;
  • ввести правильний PIN-код (за винятком сервісу Fast Line на виліт);
  • ім’я на картці й посадковому талоні повинні збігатися (за винятком сервісу Fast Line на приліт і виліт);
  • здійснення транзакцій на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів (не враховуються останні 5 днів, а також вихідні перед вильотом) за карткою. Отже, щоб безперешкодно користуватися сервісом, уже за місяць потрібно починати здійснювати покупки з карткою.

(Українська) Я не впевнений, що сервіси Mastercard в аеропортах Києва доступні по моїй картці та що я здійснив достатньо транзакцій для того, щоб скористатися сервісами. Яким чином я можу це перевірити до приїзду в аеропорт?

(Українська) Для того, щоб перевірити доступність аеропортових сервісів, Ви можете скористатись ботом у Facebook. Перейдіть на сторінку Mastercard у Facebook, натисніть на кнопку «Надіслати повідомлення», щоб відкрити бота. Або знайдіть Mastercard-бот у додатку Messenger. Якщо за картою доступний сервіс «Mastercard Консьєрж», доступність сервісів по картці можна перевірити, звернувшись до них із запитом.

(Українська) Чи є виняткові транзакції, які не враховуються під час підрахунку суми транзакцій за останні 30 + 5 днів за карткою?

(Українська) Так, є перелік транзакцій, зокрема:

o Транзакції, які не враховуються за період 30 + 5 днів: останні 5 робочих днів, а також вихідні до вильоту.

o Виняткові транзакції, які взагалі не враховуються:

  • зняття готівки за карткою в банкоматі або в касі банку;
  • переказ залишку коштів;
  • покупки за допомогою чеків;
  • страхові премії;
  • відсотки;
  • будь-які комісії та збори;
  • дорожні чеки;
  • азартні ігри будь-якого виду (у тому числі платежі за можливість виграти приз);
  • будь-які покупки в готівковій формі.

o Транзакції, які враховуються та зменшують загальну суму: покупки, які згодом повертаються або компенсуються.

(Українська) Чому не враховуються 5 останніх днів разом з вихідними й платежі карткою в цей період?

(Українська) Останні 5 днів разом з вихідними не враховуються, тому що в розрахунок беруться лише ті операції, які пройшли по картковому рахунку, а не авторизації за карткою. Оскільки опрацювання авторизаційних запитів і списання коштів по картковому рахунку зазвичай займає від 3 до 5 днів і не проходить у вихідні, останні 5 днів разом з вихідними не враховуються.

(Українська) Я отримав картку тиждень тому й хочу скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва, яким чином мені пройти перевірку витрат за останні 30 днів?

(Українська) Після випуску картки підключається Welcome-період, що доступний протягом 37 днів. Щоб скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва в цей період, необхідно мати активну картку із залишком щонайменше 1 грн і ввести правильний PIN-код.

(Українська) Я здійснив тільки 1 транзакцію на суму понад 6000 грн, чи зможу я скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва?

(Українська) Так, сервіси Mastercard® в аеропортах Києва будуть доступними, якщо ця транзакція була здійснена не пізніше ніж за 5 днів, включаючи вихідні, до вильоту й не входить до виняткових транзакцій згідно з пунктом 4.

(Українська) Я здійснював транзакції на суму більше 6000 грн за останні 30 днів, але термінал видав помилку: «Послуга недоступна, недостатньо операцій за карткою».

(Українська) Це означає, що сума транзакцій за карткою за попередні 30 + 5 днів (без врахування вихідних) була меншою за 6000 грн.

(Українська) Я здійснював покупки на суму більше ніж 6000 грн в Duty Free 10 хвилин тому. Чи зможу я скористатися доступом до бізнес-зали Mastercard?

(Українська) Ні, бізнес-зала Mastercard не буде доступна за карткою. Транзакції, здійснені пізніше ніж за 5 днів, не включаючи вихідні, до вильоту, не враховуються.

(Українська) Чи зможе моя дружина / мій чоловік скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва з додатковою карткою до мого рахунку?

(Українська) Так, зможе, якщо картка випущена на ім’я дружини / чоловіка та за цією карткою було здійснено транзакції на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів (без врахування вихідних).

(Українська) Я маю декілька карток у різних валютах. З якою карткою можу скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва?

(Українська) Сервіси Mastercard в аеропортах Києва будуть доступними з карткою, з якої були здійснені транзакції на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів (не враховуються останні 5 днів, а також вихідні перед вильотом). Валюта картки не має значення. Усі суми покупок конвертуються в гривню за курсом НБУ на дату транзакції.

(Українська) Я розраховувався карткою за кордоном. Чи враховуються ці транзакції відповідно до умов здійснення транзакцій на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів за карткою, і як здійснюється конвертація, якщо транзакцію виконано у валюті?

(Українська) Так, транзакції за кордоном враховуються. Зверніть увагу, що транзакції, здійснені згідно з пунктом 4, не враховуються. Конвертація відбувається за курсом НБУ на дату проведення транзакції.

(Українська) Я розраховувався карткою в Інтернеті. Чи враховуються ці транзакції згідно з умовами здійснення транзакцій на загальну суму не менш як 6000 грн за останні 30 + 5 днів за карткою?

(Українська) Так, транзакції в Інтернеті враховуються. Зверніть увагу, що транзакції, здійснені згідно з пунктом 4, не враховуються.

(Українська) Я знімав готівку / здійснював переказ коштів з картки. Чи зможу я скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва?

(Українська) Ні, транзакції зі зняття готівки й переказу коштів належать до виняткових транзакцій, здійснених згідно з пунктом 4.

(Українська) Я подорожую з дітьми. В який спосіб вони разом зі мною можуть скористатися сервісами Mastercard в аеропортах Києва?

(Українська)

  • Послуга Fast Line в аеропорту «Бориспіль» терміналі D доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 6 років, за умови, що дитина перебуватиме на руках під час проходу через турнікет Fast Line, для карток рівня Platinum Mastercard і World Elite Mastercard.
  • Послуга прискореної реєстрації на рейс і здачі багажу в аеропорту «Бориспіль» терміналі D доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 6 років, для карток рівня World Elite Mastercard.
  • Бізнес-зала в зоні міжнародних і внутрішніх вильотів в аеропорту «Бориспіль» терміналі D доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 4 років, з картками рівня Platinum Mastercard, і для батьків, які подорожують з дітьми віком до 16 років, з картками рівня World Elite Mastercard.
  • Бізнес-зала в зоні міжнародного аеропорту «Київ» доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 4 років, з картками рівня World Elite Mastercard.
  • Послуга Fast Line в аеропорту «Київ» доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 6 років, за умови, що дитина перебуватиме на руках під час проходу через турнікет Fast Line, для карток рівня Platinum Mastercard і World Elite Mastercard.
  • Бізнес-зала в зоні міжнародних і внутрішніх вильотів в аеропорту «Львів» доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 5 років, з картками рівня World Elite Mastercard.
  • Бізнес-зала в зоні міжнародних вильотів в аеропорту «Харьків» доступна для батьків, які подорожують з дітьми віком до 5 років, з картками рівня World Elite Mastercard.

(Українська) Я планую скористатися послугою прискореної реєстрації на рейс і здачі багажу в аеропорту «Бориспіль». Чи є обмеження в авіакомпаніях, вилітаючи рейсами яких, я можу скористатися цією послугою.

(Українська) Так, є деякі обмеження:

  • Пасажирам, які вилітають з аеропорту «Бориспіль» рейсами авіакомпаній МІЖНАРОДНІ АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ, AZERBAIJAN AIRLINES, GEORGIAN AIRLINES, ATLAS JET UKRAINE, AIRALANNA/FANAIR, YANAIR послуга надається за стійкою реєстрації під № 48.
  • Пасажирам, які вилітають з аеропорту «Бориспіль» рейсами авіакомпаній LUFTHANSA, AUSTRIAN AIRLINES, CHEZH AIRLINES, SWISS, BRUSSELS AIRLINES, SKY UP, BRITISH AIRWAYS, KLM, AIR FRANCE, EL AL, TURKISH AIRLINES, IRAQI AIRWAYS, AIR BALTIC, ELLINAIR S.A, IBERIA послуга надається на стійках реєстрації відповідного авіаперевізника в супроводі агента ТОВ «Аерохендлінг» та, за можливості, поза загальною чергою.

Актуальний список авіакомпаній завжди можна переглянути на сайті http://aeh.aero/forms2. Якщо у цьому списку немає авіакомпанії, рейсом якої ви вилітайте, то послуга прискореної реєстрації на рейс і здачі багажу в аеропорту «Бориспіль» вам буде недоступна.

(Українська) Priority Pass

(Українська) Що таке Priority Pass?

(Українська) Priority Pass – це міжнародна програма, що дозволяє пасажирам відвідувати VIP-зали в аеропортах по всьому світу, маючи в наявності всього лише авіаквиток. Мережа таких лаундж-зон постійно зростає, сьогодні їх кількість становить 1300, вони доступні для пасажирів, які купують квитки в 400 містах планети. Пропуском в зону підвищеного комфорту для клієнта є наявність членської картки РР (Priority Pass) і авіаквиток на сьогоднішній рейс (незалежно від типу авіакомпанії і класу авіаквитка).

Вартість одного відвідування VIP-залу і залу першого класу становить 32 долара США за одну людину. (Якщо Ви проводите гостей – 32 USD за кожного гостя)

(Українська) Як дізнатися, чи є бізнес-зал програми в аеропорту, через який я лечу?

(Українська) Актуальна інформація про бізнес-зали програми доступна на веб-сайті або в функції пошуку бізнес-залів мобільного додатка Priority Pass.

(Українська) Чи потрібна попередня реєстрація в бізнес-залі?

(Українська) Учасникам програми Priority Pass не потрібна попередня реєстрація відвідування бізнес-залу – достатньо пред’явити пластикову карту співробітникам бізнес-залу при вході.

(Українська) Чи можу я взяти гостей в бізнес-зал?

(Українська) Ви можете запросити друзів і близьких відвідати бізнес-зал разом з вами за вартістю 32 дол. США за 1 людину

(Українська) Чи можу я взяти з собою дітей в бізнес-зал?

(Українська) Деякі бізнес-зали дозволяють відвідування дітьми за тарифом для дорослих гостей, а деякі дозволяють безкоштовне відвідування для дітей молодше певного віку. Повна інформація про вікові обмеження міститься на сторінці бізнес-залу в додатку або на веб-сайті.

(Українська) Чи однакові зручності в кожному бізнес-залі програми Priority Pass?

(Українська) Ні. Кожен бізнес-зал в мережі Priority Pass пропонує різні послуги і зручності. Детальна інформація про бізнес-зал, години його роботи і зручності міститься на сторінці бізнес-залу в додатку або на веб-сайті.