fbpx

Альона Гайдун, РАДАБАНК: тренд на діджиталізацію зберігатиметься

Начальник департаменту корпоративного бізнесу та розробки продуктів АТ «АБ «РАДАБАНК» Альона Гайдун розповідає, які продукти користуються найбільшим попитом та що очікують від банку клієнти.

Клієнти цінують партнерський підхід з боку банку, а сьогодні потребують ще й інновацій, особливо у сегменті малого та середнього бізнесу, який постраждав найбільше від наслідків коронакризи. Бізнесмени думають, як зберегти та розвинути свій бізнес, а ми постійно працюємо над сервісами та бізнес-кейсами, створюємо комплексні рішення, які вирішують бізнес-завдання наших клієнтів максимально швидко.

Ми відмінили штрафи за прострочення кредитів, автоматично лонгували термін дії платіжних карток, а також не стягували абонплату за користування POS-терміналами для непрацюючого бізнесу, адже своїм завданням ми бачимо створення комфортних умов співпраці з нашими клієнтами.

Тренд на діджиталізацію, що став особливо актуальним останнім часом, зберігатиметься надалі й стане одним з основних векторів розвитку банків на тривалий період. Головними напрямками є збільшення обсягу безготівкових розрахунків та переказів, а також зростання кількості користувачів електронних онлайн-сервісів. Ми багато комунікуємо з клієнтами, зняли кілька навчальних роликів, як користуватися каналами дистанційного доступу до сервісів банку. Вже сьогодні бізнес-клієнти РАДАБАНКУ мають можливість здійснювати максимум банківських операцій онлайн.

Також хочу нагадати, що РАДАБАНК проводить акцію для юридичних осіб, згідно з умовами якої кожен, хто до 31 березня 2021 р. включно відкриє поточний рахунок, автоматично бере участь у розіграші монети із символом року.

Резюмуючи, скажу, що попри складний період і його наслідки, банківська система почувається нормально. Національний банк України вжив дуже ефективних та своєчасних заходів  для забезпечення стабільності й запасу міцності для банківської системи.