Начальник департаменту корпоративного бізнесу та розробки продуктів АТ «АБ «РАДАБАНК» Альона Гайдун розповідає, які продукти користуються найбільшим попитом та що очікують від банку клієнти.
Клієнти цінують партнерський підхід з боку банку, а сьогодні потребують ще й інновацій, особливо у сегменті малого та середнього бізнесу, який постраждав найбільше від наслідків коронакризи. Бізнесмени думають, як зберегти та розвинути свій бізнес, а ми постійно працюємо над сервісами та бізнес-кейсами, створюємо комплексні рішення, які вирішують бізнес-завдання наших клієнтів максимально швидко.
Ми відмінили штрафи за прострочення кредитів, автоматично лонгували термін дії платіжних карток, а також не стягували абонплату за користування POS-терміналами для непрацюючого бізнесу, адже своїм завданням ми бачимо створення комфортних умов співпраці з нашими клієнтами.
Тренд на діджиталізацію, що став особливо актуальним останнім часом, зберігатиметься надалі й стане одним з основних векторів розвитку банків на тривалий період. Головними напрямками є збільшення обсягу безготівкових розрахунків та переказів, а також зростання кількості користувачів електронних онлайн-сервісів. Ми багато комунікуємо з клієнтами, зняли кілька навчальних роликів, як користуватися каналами дистанційного доступу до сервісів банку. Вже сьогодні бізнес-клієнти РАДАБАНКУ мають можливість здійснювати максимум банківських операцій онлайн.
Також хочу нагадати, що РАДАБАНК проводить акцію для юридичних осіб, згідно з умовами якої кожен, хто до 31 березня 2021 р. включно відкриє поточний рахунок, автоматично бере участь у розіграші монети із символом року.
Резюмуючи, скажу, що попри складний період і його наслідки, банківська система почувається нормально. Національний банк України вжив дуже ефективних та своєчасних заходів для забезпечення стабільності й запасу міцності для банківської системи.