fbpx

Ближче до Клієнтів – майстерність експертних продажів у відділеннях РАДАБАНКу

Продовжуємо навчання команди РАДАБАНКу. Цього разу в Головному офісі зібрались керівники всіх відділень мережі РАДАБАНКу та дізнавались нове щодо майстерності експертних продажів.

Сервіс та клієнтоорієнтованість у відділеннях вкрай важливі, тому керівництво РАДАБАНКу підходить до питання навчання комплексно. Співробітники, що особисто контактують з Клієнтом, є обличчям банку та справляють перше враження, яке повинно бути позитивним. Адже Клієнти відчувають, коли приязність та зацікавленість у наданні якісного обслуговування щира. Тому ми не зупиняємось на досягнутому, а стаємо кращими для Клієнтів навчаючись.

Захід розпочався зі вступної промови Романа Довгаля, начальника центрального регіонального департаменту АТ «АБ «РАДАБАНК», після чого був проведений семінар, де були розглянуті дієві інструменти продажів, адаптовані для використання у відділеннях банку.

Детально розібрали:

  • Які критичні помилки в презентації продукту можуть призвести до заперечень;
  • Що робити, якщо заперечення виникли у процесі презентації;
  • Яким чином презентувати Клієнту споживчу вигоду від послуги, щоб вона відповідала потребам і критеріям прийняття рішення;
  • Які методи аргументації застосовувати у діалозі з Клієнтом.

Зміни в економіці та тенденціях сучасного світу потребують безперервного розвитку всіх ресурсів Банку, в першу чергу – персоналу. Використання нових систем продажів, адаптованих до сучасних умов, дозволяє створювати конкурентну перевагу на ринку банківських послуг.