ContactCenter@radabank.com.ua
0
Товари : 0
Підсумок : 0.00 
Перегляд кошикуОформити заявку
ContactCenter@radabank.com.ua
0
Товари : 0
Підсумок : 0.00 
Перегляд кошикуОформити заявку

Зворотній зв’язок

Будемо ближче!

Контакт-центр

Ми працюємо 24/7
Безкоштовно зі всіх номерів на території України

0 800 500 999

У межах України та для міжнародних дзвінків, згідно стандартним тарифам

+380 (562) 38 30 30

Підтримка VIP-Клієнтів 24/7

+38 (067) 738 30 30

Ви можете написати нам на e-mail:

CallCntrSvc@radabank.com.ua

Зв'яжіться з нами

Усі звернення, отримані в офлайні, обробляються в першу чергу наступного дня.

Інші способи зв'язку

Питання та відповіді

Що робити, якщо не прийло SMS-повідомлення для активації або входу до Інтернет-банкінгу?

На жаль, оператори зв’язку не гарантують 100% швидку доставку SMS-повідомлень, тому у випадках затримки рекомендуємо дочекатися повідомлення (як правило, оператор надсилає його протягом декількох хвилин) або повторити операцію через 10 хвилин.

У тексті SMS-повідомлення завжди присутній час його відправки.

У випадку надходження двох SMS-повідомлень (через затримку) необхідно використовувати код з повідомлення, яке було відправлене останнім.

Як я можу змінити в особистому кабінеті ліміт на зняття готівки?

Лимит можно поменять в веб версії вибрати Картки-Діючі картки-Меню картки-налаштування безпеки – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило.

Як я можу змінити в особистому кабінеті ліміт на розрахунки в торговельно-сервісній мережі?

Ліміт можна змінити в веб версії вибрати Картки-Діючі картки-Меню картки-налаштування безпеки – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило.

Чому я не можу сплатити покупку в Інтернеті?

За замовчуванням Інтернет-транзакції за всіма платіжними картками закриті. Для того, щоб дозволити такі платежі, достатньо в веб версії вибрати Картки-Діючі картки-Меню картки-налаштування безпеки – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило.

Як я можу змінити свій фінансовий номер?

Фінансовий номер телефону можна змінити, звернувшись до будь-якого відділення Банку. При собі необхідно мати паспорт та ІПН.

Для чого потрібен фінансовий номер телефону?

Фінансовий номер – це номер мобільного телефону, вказаний Клієнтом як номер телефону, за допомогою якого можуть підтверджуватися та проводитися фінансові операції, а також на який Банк може надсилати інформацію щодо послуг та акцій.

Де я можу ознайомитися з графіом роботи відділень/кас?

У банкоматах яких банків я можу знімати кошти без комісій?

У всіх банкоматах РАДАБАНК.

У моєї картки закінчується термін дії, як її перевипустити?

Перевипустити картку можна за особистим зверненням до відділення, в якому Ви обслуговуєтеся.

Де можна подивитися адреси відділень Банку?

Чи можу я сплачувати своєю карткою покупки в Інтернеті?

В веб версії вибрати Картки-Діючі картки-Меню картки-налаштування безпеки – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило.

Чи можу я користуватися своєю карткою за кордоном?

Звичайно, для цього достатньо в веб версії вибрати Картки-Діючі картки-Меню картки-налаштування безпеки – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило

Де я можу дізнатися актуальні курси валют?

Актуальний курс валют у Вашому місті Ви можете дізнатися за номером 0 800 500 999.

Як я можу дізнатися баланс по картці?

Баланс можна дізнатися за допомогою системи WEB-банкінг та мобільного додатку RB24, обравши розділ «Мої карти», або пдключивши послугу SMS-інформування по Вашій картці. Також Ви можете звернутися на гарячу лінію за номером 0 800 500 999.

Як я можу відновити логін та пароль для входу в Інтернет-банкінг?

Для відновлення доступу до системи WEB-банкінг достатньо звернутися за номером 0 800 500 999.

Замовити зворотній дзвінок

Будь ласка, заповніть форму, та ми зв’яжемося з Вами найближчим часом. Усі звернення, отримані в офлайні, оброблюються в першу чергу наступного дня.

 Контактний e-mail для ЗМІ та комерційних пропозицій: