fbpx

Зворотній зв’язок

Будемо ближче!

Контакт-центр

Ми працюємо 24/7
Безкоштовно зі всіх номерів на території України
За тарифами оператора
У межах України та для міжнародних дзвінків, згідно стандартним тарифам

+380 (562) 38 30 30

Підтримка VIP-Клієнтів 24/7

+38 (067) 738 30 30

Ви можете написати нам на e-mail:

CallCntrSvc@radabank.com.ua

Зв'яжіться з нами

Ми працюємо 24/7

Питання та відповіді

Що робити, якщо не надійшло SMS-повідомлення для активації або входу до Інтернет-банкінгу?

На жаль, оператори зв’язку не гарантують 100% швидку доставку SMS-повідомлень, тому у випадках затримки рекомендуємо дочекатися повідомлення (як правило, оператор надсилає його протягом декількох хвилин) або повторити операцію через 10 хвилин.

У тексті SMS-повідомлення завжди присутній час його відправки.

У випадку надходження двох SMS-повідомлень (через затримку) необхідно використовувати код з повідомлення, яке було відправлене останнім.

Також, додатково перевірте чи не заповнена пам’ять у телефоні та чи не внесено наш номер телефону до «Чорного списоку» або «Спам».

Як я можу відновити логін та пароль для входу в Інтернет-банкінг?

Для відновлення доступу до системи RB24 достатньо звернутися за номером 0 800 500 999 (безкоштовно з усіх номерів на території України).

Як я можу змінити в особистому кабінеті ліміт на зняття готівки?

Ліміт можливо змінити в:

– веб версії RB24 вибрати Картки-Діючі картки-Меню картки-налаштування безпеки-додати (+) – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило.

– мобільній версії RB24 вибрати Картки-Меню картки-Налаштування безпеки-додати (+) – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило.

Чому я не можу сплатити покупку своєю карткою в Інтернеті?

За замовчуванням Інтернет-транзакції за всіма платіжними картками закриті. Для того, щоб дозволити такі платежі, достатньо в:

– веб версії RB24 вибрати Картки-Діючі картки-Меню картки-налаштування безпеки – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило.

– в мобільній версії RB24 вибрати Картки-Меню картки-Налаштування безпеки-додати (+) – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило.

Як я можу змінити в особистому кабінеті RB24 ліміт на розрахунки в торговельно-сервісній мережі?

Ліміт можливо змінити в:

– веб версії RB24 вибрати Картки-Діючі картки-Меню картки-Налаштування безпеки-додати(+) – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило.

– мобільній версії RB24 вибрати Картки-Меню картки-Налаштування безпеки-додати (+) – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило.

Чи можу я користуватися своєю карткою за кордоном?

Для того, щоб дозволити такі платежі, достатньо в:

– веб версії RB24 вибрати Картки-Діючі картки-Меню картки-налаштування безпеки-додати (+) – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило

– мобільній версії RB24 вибрати Картки-Меню картки-Налаштування безпеки-додати(+) – з випадаючого переліку вибрати необхідне правило.

У моєї картки закінчується термін дії, як її перевипустити?

Перевипустити картку можна за особистим зверненням до відділення, в якому Ви обслуговуєтеся або оформити заявку в системі RB24

Як я можу дізнатися баланс по картці?

Баланс можна дізнатися за допомогою системи RB24, обравши розділ «Мої картки», або пдключивши послугу SMS-інформування по Вашій картці. Також Ви можете звернутися на гарячу лінію за номером 0 800 500 999 (безкоштовно з усіх номерів на території України).

Для чого потрібен фінансовий номер телефону?

Фінансовий номер – це номер мобільного телефону, вказаний Клієнтом як номер телефону, за допомогою якого можуть підтверджуватися та проводитися фінансові операції, а також на який Банк може надсилати інформацію щодо послуг та акцій.

Як я можу змінити свій фінансовий номер?

Фінансовий номер телефону можна змінити, звернувшись до будь-якого відділення Банку. При собі необхідно мати паспорт та ІПН.

Де можна подивитися адреси відділень Банку?

Де я можу ознайомитися з графіком роботи відділень/кас?

Де я можу дізнатися актуальні курси валют?

Актуальний курс валют у Вашому місті Ви можете дізнатися за номером 0 800 500 999 (безкоштовно з усіх номерів на території України).

Замовити зворотній дзвінок

Будь ласка, заповніть форму, та ми зв’яжемося з Вами найближчим часом. Усі звернення, отримані в офлайні, оброблюються в першу чергу наступного дня.

 Контактний e-mail для ЗМІ та комерційних пропозицій: