fbpx
0
Товари : 0
Підсумок : 0.00 
Перегляд кошикуОформити заявку
0
Товари : 0
Підсумок : 0.00 
Перегляд кошикуОформити заявку

Корисна інформація

Основні принципи курсоутворення

за операціями з використанням БПК в термінальних пристроях
Платіжна система Mastercard
Платіжна система Visa
Комісії

Валюта карткового рахунку

Зняття готівки, безготівкові розрахунки в мережі «РАДІУС» Зняття готівки, безготівкові розрахунки в мережі 3-іх банків України Зняття готівки, безготівкові розрахунки за кордоном в валюті рахунку

Зняття готівки, безготівкові розрахунки за кордоном в валюті рахунку країни перебування

UAH

курс для платіжних карток Банку*

курс для платіжних карток Банку*

USD

курс для платіжних карток Банку** курс платіжної системи***

курс платіжної системи

EUR

курс для платіжних карток Банку** курс платіжної системи*** курс платіжної системи*** EUR/USD

курс платіжної системи

 

* п.6.24.1 Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб

 ** п.6.24.2 Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб

*** п.6.24.3 Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб

Курс конвертації, який діє на момент здійснення операцій Банку, може не відповідати курсу, встановленому на дату списання суми. Курсова різниця, яка виникає внаслідок цього, не може бути предметом претензії з боку Клієнта.

Валюта карткового рахунку

Зняття готівки, безготівкові розрахунки в мережі «РАДІУС» Зняття готівки, безготівкові розрахунки в мережі 3-іх банків України Зняття готівки, безготівкові розрахунки за кордоном в валюті рахунку Зняття готівки, безготівкові розрахунки за кордоном в валюті рахунку країни перебування

UAH

курс для платіжних карток Банку*

курс для платіжних карток Банку*

USD

курс для платіжних карток Банку** курс платіжної системи*** курс платіжної системи + 1%

EUR

курс для платіжних карток Банку** курс платіжної системи + 1%*** курс платіжної системи EUR/USD+ 1% 

курс платіжної системи + 1%

 

* п.6.24.1 Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб

** п.6.24.2 Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб

*** п.6.24.3 Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб

Курс конвертації, який діє на момент здійснення операцій Банку, може не відповідати курсу, встановленому на дату списання суми. Курсова різниця, яка виникає внаслідок цього, не може бути предметом претензії з боку Клієнта.

 

Комісія за перерахування суми операції, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, а також за розрахунки в гривні за межами України, відсутня.

Архів комісій

Рекомендації по роботі з платіжними картками

Як убезпечити свої покупки в мережі Інтернет

Поради, які допоможуть Вам правильно розплачуватися через мережу Інтернет картками РАДАБАНК!

Ви можете сплачувати покупки в мережі будь-якою карткою РАДАБАНК

Для цього необхідно дозволити платежі в мережі Інтернет з Вашої картки, виконавши наступні кроки:

Увійдіть у систему RB24 Online, в меню «Мої картки» оберіть потрібну картку.
В меню «Налаштування безпеки» – «Правила по карті» – натисніть кнопку «+ Добавити правило».
Оберіть «Дозволити платежі в Інтернеті» та вкажіть потрібну дату, введіть код підтвердження операції.
Для більшої зручності використовуйте спеціальну Віртуальну картку. Просто перекидайте на неї необхідну суму та не турбуйтеся про рахунок Вашої основної картки, адже Ви її ніде не вказуєте!

Ви можете відкрити картку для розрахунків в мережі Інтернет

Віртуальна картка – це картка для здійснення оплати за товари та послуги в мережі Інтернет. При цьому картка відсутня як фізичний об’єкт, що забезпечує гарантію від її крадіжки та несанкціонованого використання в шахрайських цілях третіми особами.

При оплаті Віртуальною карткою в Інтернет-магазині або платному сервері необхідно вказувати унікальний код CVV2 (тризначне число, яке буде надане Вам у Банку). 

Будьте обережні та не розголошуйте особисті дані 

Для покупок на українських сайтах досить вказати номер картки, термін дії та CVV2-код, що вказаний на звороті біля 4 останніх цифр номеру картки.

У цілях безпеки ніколи не передавайте код CVV2 Ваших карток стороннім особам!

Вдалих Вам покупок!

Що робити, якщо банківську картку не приймають?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 878 від 29.09.2010 р.

Суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у сфері продажу товарів, громадського харчування та послуг, і які відповідно за закону використовують реєстратори розрахункових операцій, повинні здійснити перехід на обов’язкове приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги).

Виключення:

  • заклади громадського харчування закритого типу, які обслуговують певний контингент споживачів, зокрема особовий склад Збройний Сил та інших військових формувань, студентів, учнів та викладачів вищих, професійно-технічних, загальноосвітніх навчальних закладів, працівників промислових підприємств, підприємства торгівлі.
  • заклади з торговельною площею до 20 кв.м. (крім автозаправних станцій)
  • суб’єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення менше ніж 25 тис. чол.

Як відстояти право на розрахунки карткою:

  1. Зафіксувати порушення:
  • написати заяву в книгу відгуків та пропозицій підприємства;
  • обов’язково зазначити свої реквізити, куди направляти відповідь на скаргу (адресу проживання, контактний телефон, адресу електронної пошти).
  1. Оформити звернення (лист-скаргу), в якому необхідно:
  • описати порушення (вказавши дату здійснення порушення та його суть, питання , зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги);
  • зазначити реквізити суб’єкта господарювання(місцезнаходження, назва, ІПН або код ЄДРПОУ) – їх можна дізнатися в куточку споживача;
  • зазначити контактні дані споживача (адресу проживання, контактний телефон, адресу електронної пошти).
  1. Надіслати (направити) звернення (лист-скаргу):
  • на ім’я Голови Держпродспоживслужби України з зазначенням факту порушення Ваших прав відповідно до частини 2 статті 17 Закона України «Про захист прав споживачів».
  • у паперовому вигляді до центрального апарату Держпродспоживслужби (на адресу 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1), або її територіальних підрозділів (їх адреси можна знайти на сайті Держпродспоживслужби www.consumer.gov.ua);
  • в електронному  вигляді  на електронну пошту head@consamer.gov.ua.

Держпродспоживслужба проводить перевірку за скаргою та інформує Вас про результати розгляду звернення протягом 30 днів.

В разі необхідності співробітники Держпродспоживслужи можуть зв’язатися з Вами для з’ясування додаткової інформації щодо звернення.

Перелік банків-партнерів

Перелік банків, які входять до обєднаної мережі «РАДІУС» під процесингом ПУМБ

ПУМБ

АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО»

АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК»

АТ «МетаБанк»

ПАТ «МТБ Банк»

АТ «МІСТО БАНК»

АТ «Перший Інвестиційний Банк»

АТ «КРЕДОБАНК»

АТ «МОТОР-БАНК»

ПАТ АКБ «Львів»

ПуАТ «КБ «Акордбанк»

АТ «БАНК «ГРАНТ»

АТ «Банк ¾»

ПАТ «Європромбанк»

АТ «АЛЬТБАНК»