fbpx

Який функціонал платіжних карток найбільш запитуваний Клієнтами. Тенденції року, що минає – експерт РАДАБАНКу

Українські Банки за період пандемії змогли адаптуватися до нинішніх реалій, запустити та розвинути канали дистанційного обслуговування Клієнтів. Підбиваючи підсумки року, про тенденції сегмента платіжних карток та їх функціонал розповідає Тетяна Дегтярьова, начальник управління карткового бізнесу АТ «АБ «РАДАБАНК», спеціально для Prostobank.ua.

«Тренди та тенденції для сегмента платіжних карток, сформовані останнім часом, продовжують зміцнюватися. Основні тенденції в картковому бізнесі – це насамперед безконтактні способи оплати та розвиток систем віддаленого обслуговування Клієнтів. Дедалі більше банківських операцій переходять до інтернет-банкінгу», – розповідає Тетяна.

Окрім цих розвиваються й нові тенденції, засновані на споживчій поведінці та очікуваннях Клієнтів.

Насамперед – це продукти для накопичення коштів.

Пандемія вкотре акцентувала нашу увагу на необхідності відкладати та накопичувати кошти. І основні потреби Клієнта полягають у тому, що ці кошти мають накопичуватися «непомітно» від кожного доходу та мають бути доступні Клієнту будь-якої миті.

Як це зробити? Адже платіжні картки стали невідійманою частиною нашого життя. Картками розраховуються в магазинах, сплачують онлайн-покупки і багато хто воліє не зберігати великі залишки на картках. Депозит із встановленим терміном не підходить, адже гроші можуть знадобитися будь-коли.

Так і з’явилася нова тенденція – окремий продукт для зручного накопичення та зниження/скасування нарахування відсотка на залишок на карткових рахунках. РАДАБАНК цієї осені презентував своїм Клієнтам надійного та зручного помічника для накопичення – RADAbox.

Також важливим аспектом є вдосконалення та постійна робота над системою безпеки карток, страхування Клієнтів від фінансових ризиків.

Через зниження трудової зайнятості населення, активізувалися шахраї. І всі дії шахраїв зводяться до єдиної мети – отримати кошти та фінансову інформацію Клієнта.

«Наш Банк докладає максимум зусиль для того, щоб захистити Клієнта від шахрайського злому, несанкціонованого доступу до коштів на рахунку та підвищити безпеку використання карток та інтернет-банкінгу», – зазначає Тетяна.

Впроваджено та використовуються такі сервіси та послуги:

  • 3D Secure (3DS) – сучасна технологія, що забезпечує максимальний рівень безпеки проведення онлайн-платежів в інтернеті, додаючи ще один етап у процес аутентифікації власника картки.
  • Страхування карток від шахрайства. Якщо Клієнту все ж таки не вдалося забезпечити секретність своїх даних і він став жертвою шахраїв, то страховий поліс захистить Клієнта від несподіваних втрат.

«Незважаючи на різницю між фінансовими установами залежно від конкретного ринку, нас об’єднує прагнення йти назустріч бажанням Клієнтів. Це означає, що в міру того, як триватиме зміна моделі поведінки Клієнтів, ми можемо очікувати, що з’являтимуться нові тенденції та тренди, що стимулюють до реалізації нових стратегій та впровадження нових технологій», – резюмувала Тетяна Дегтярьова.

За матеріалами Prostobank.ua.