fbpx

Тримати в секреті дані картки – не лише безпека коштів, а й обов’язок – РАДАБАНК продовжує участь у кампанії НБУ «Знай свої права»

РАДАБАНК підтримує Всеукраїнську інформаційну кампанію Національного банку разом з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права». РАДАБАНК звертає увагу клієнтів на те, що тримати в секреті тризначний номер зі звороту картки, PIN-код до картки, SMS-коди від банку – це не лише запорука безпеки коштів, а ще й обов’язок клієнта перед банком.

Шановні клієнти, Ви як власники картки:

  • не повинні зберігати PIN-код разом з карткою або в легкодоступних для третіх осіб місцях;
  • не повинні писати PIN-код на картці;
  • не можете розголошувати цю інформацію навіть членам сім’ї;
  • зобов’язуєтеся не передавати картку та PIN-код в користування третім особам.

Картку має право використовувати лише особа, чиє ім’я, прізвище та підпис нанесені на ній.

Використовувати картку не можна навіть за довіреністю, а лише у разі емісії додаткової картки для довіреної особи.

Підписуючи договір з банком, Ви погоджуєтеся, що усі паролі та SMS-коди зберігатимуться в секреті від третіх осіб. Це – ваш обов’язок.

Пам’ятайте, працівники банків ніколи не запитують тризначний номер зі звороту картки, PIN-код до картки, SMS-коди від банку та паролі. Навпаки – застерігають берегти свої гроші та дотримуватися правил платіжної безпеки.

Якщо фінансова установа порушила Ваші права, зверніться до Національного банку.

Як можна звернутися до НБУ:

  • написати до чат-боту «НБУ Контактний центр» в месенджерах (вайбері або телеграмі);
  • зателефонувати до контакт-центру – 0 800 505 240;
  • заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ за посиланням.

Більше інформації читайте на #ЗнайСвоїПрава

 

#ЗнайСвоїПрава

#ЗнайСвоїОбов’язки