fbpx

Україна підвищує рівень фінобслуговування — думка експерта РАДАБАНК

Національний Банк України затвердив новий підхід до захисту прав споживачів фінансових послуг. Це значний крок до посилення захисту інтересів і прав клієнтів банку, до підвищення фінансової і правової грамотності споживачів, а також до збільшення рівня довіри до банківської системи.

Законом «Про захист прав споживачів фінансових послуг» на НБУ покладено функцію здійснення захисту прав споживачів фінансових послуг. Що це означає для клієнтів фінзакладів, розповідає начальник управління карткового бізнесу РАДАБАНК Тетяна Дегтярьова.

Татьяна відзначила, що важливий напрямок зусиль Закону — це донесення до клієнтів банку уніфікованих, зрозумілих та необхідних відомостей про ключові аспекти та основні характеристики послуги.

«Факт, що й зараз більшість банків притримується стратегії прозорості й відкритості у відносинах з клієнтами. Тому є надія, що реалізація усіх вимог документу у банківській сфері не приведе до ускладнення банківських процесів, а дасть можливість Україні наблизитися до європейського рівня фінансового обслуговування і ще до більшої прозорості банківських послуг для споживача», — резюмувала Тетяна.