Як працює РАДАБАНК в умовах воєнного стану. Детальна iнформацiя.
РАДАБАНК - це банк, де клієнта люблять, як самого себе, тому кожен співробітник – не просто колега, а ключовий елемент нашої успішної команди.
Ми пишаємося духом співробітництва та пропонуємо кар'єрне зростання, й участь у справжній фінансовій історії успіху.
Приєднуйтесь до нас, і разом ми побудуємо майбутнє фінансових можливостей!
(Вінниця)
Відправити резюме
I.YAKOVLEVA@RADABANK.COM.UA
Контактна особа:
Яковлева Ірина Володимирівна
тел: +38 (067) 561 13 48
РАДАБАНК є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Директора з продажів продуктів корпоративного бізнесу для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу.
- Український Банк зі 100% українського капіталу
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Завдання, які на Вас чекають:
- Залучати на комплексне обслуговування клієнтів (юридичних осіб);
- Забезпечувати виконання планів з продажу банківських продуктів;
- Утримання існуючого та збільшення нового клієнтського портфелю;
- Здійснювати заходи, спрямовані на комплексне інформування клієнтів про банківські продукти.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- успішний досвід роботи із залучення і обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу та МСБ;
- успішний досвід роботи в банківській системі буде перевагою;
- навички прямих продажів;
- досвід збільшення клієнтського портфелю;
- бездоганну ділову репутацію;
- вищу освіту;
Має такі особисті характеристики:
Орієнтований на результат, комунікабельний, клієнтоорієнтований, вмієте вести переговори, має аналітичні та організаторські здібності.
Ми пропонуємо:
● Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
● Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
● 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
● Медичне страхування;
● Конкурентну заробітну плату та бонуси;
● Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Вінниця)
Відправити резюме
I.YAKOVLEVA@RADABANK.COM.UA
Контактна особа:
Яковлева Ірина Володимирівна
тел: +38 (067) 561 13 48
РАДАБАНК є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Начальник відділу по роботі з VIP клієнтами для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу.
- Український Банк зі 100% українського капіталу
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Завдання, які на Вас чекають:
- Забезпечення виконання планових показників відділу.
- Залучати на комплексне обслуговування VIP клієнтів,
- Утримання існуючого та збільшення нового клієнтського портфелю.
- Забезпечення якісно обслуговування VIP клієнтів.
- Супроводження VIP клієнтів 24/7. Надання інформаційно- консультативної підтримки.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- Досвід роботи з VIP клієнтами від одного року.
- Навички якісної комунікації та продажів.
- Розуміння фінансового моніторингу.
- Знання основних нормативних документів із супроводу операцій ФО.
Має такі особисті характеристики:
Орієнтований на результат, комунікабельний, клієнтоорієнтований, вмієте вести переговори, має аналітичні та організаторські здібності.
Ми пропонуємо:
● Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
● Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
● 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
● Медичне страхування;
● Конкурентну заробітну плату та бонуси;
● Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Слідкуйте за новинами у наших соцмережах, щоб бути в курсі подій та можливостей РАДАБАНКу
https://www.radabank.com.ua/
https://www.facebook.com/radabank/
(Вінниця)
Відправити резюме:
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
Переваги роботи в Радабанку.
- Український Банк
- Офіційне працевлаштування
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Основні вимоги:
- Вища, середньо-спеціальна освіта;
- Досвід роботи на аналогічній посаді у банківській сфері;
- Знання нормативних документів НБУ;
- Чесність, комунікабельність.
Основні обов’язки:
- Прийом та видача готівки за прибутковими та видатковими касовими документами;
- Валютно-обмінні операції;
- Формування розрахунково-касових документів за проведеними операціями;
- Забезпечення високої якості обслуговування.
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Винница, вул. В'ячеслава Чорновола,29
- Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме
I.YAKOVLEVA@RADABANK.COM.UA
Контактна особа:
Яковлева Ірина Володимирівна
тел: +38 (067) 561 13 48
РАДАБАНК є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Директора з продажів продуктів корпоративного бізнесу для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу.
- Український Банк зі 100% українського капіталу
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Завдання, які на Вас чекають:
- Залучати на комплексне обслуговування клієнтів (юридичних осіб);
- Забезпечувати виконання планів з продажу банківських продуктів;
- Утримання існуючого та збільшення нового клієнтського портфелю;
- Здійснювати заходи, спрямовані на комплексне інформування клієнтів про банківські продукти.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- успішний досвід роботи із залучення і обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу та МСБ;
- успішний досвід роботи в банківській системі буде перевагою;
- навички прямих продажів;
- досвід збільшення клієнтського портфелю;
- бездоганну ділову репутацію;
- вищу освіту;
Має такі особисті характеристики:
Орієнтований на результат, комунікабельний, клієнтоорієнтований, вмієте вести переговори, має аналітичні та організаторські здібності.
Ми пропонуємо:
● Адреса: Дніпро вул. Мономаха,5
● Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
● Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
● 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
● Медичне страхування;
● Конкурентну заробітну плату та бонуси;
● Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня. У звязку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Касира для посилення нашої команди
Переваги роботи в Радабанку:
- Український Банк
- Офіційне працевлаштування
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Основні вимоги:
- Вища, середньо-спеціальна освіта
- Досвід роботи на аналогічній посаді у банківській сфері
- Знання нормативних документів НБУ;
- Чесність, комунікабельність.
Основні обов’язки:
- Прийом та видача готівки за прибутковими та видатковими касовими документами;
- Валютно-обмінні операції;
- Формування розрахунково-касових документів за проведеними операціями;
- Забезпечення високої якості обслуговування.
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Дніпро, вул. В.Мономаха (Московська), 5, ТЦ "Арбат", 1 поверх
- Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня. У звязку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Оператора відділу клієнтської підтримки для посилення нашої команди.
Переваги роботи в Радабанку:
- Український Банк
- Офіційне працевлаштування
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Що потрібно робити:
- Якісно та з любов’ю консультувати наших Клієнтів
- Розвиватися та зростати разом з класною командою
Очікування від кандидатів:
- Вільне володіння українською мовою.
- Бажаний досвід роботи в контактному центрі. Якщо його немає, не біда — ми всьому навчимо:).
- Вміння працювати в режимі «багатозадачності».
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Дніпро, вул. Княгині Ольги, 22
- Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня. У звязку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Провідного економіста з обслуговування клієнтів для посилення нашої команди.
Переваги роботи в Радабанку.
- Український Банк
- Офіційне працевлаштуваня
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Ви можете побудувати кар'єру, виконуючи наступні функції:
- Пошук та залучення Клієнтів.
- Обслуговування рахунків фізичних осіб.
- Проведення продажів банківських продуктів.
- Формування документації щодо операцій по банківським продуктам для Клієнтів.
Вам допоможуть в роботі певні знання, уміння та навички:
- Досвід активних продажів.
- Комунікабельність, орієнтація на результат.
- Бажання працювати з людьми.
- Здатність швидко навчатись.
- Здатність оперувати великою кількістю інформації.
Перевагою будуть:
- Економічна освіта (бажано).
- Банківський досвід роботи.
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Дніпро, вул.Пилипа Орлика ,16
- Офіційне працевлаштування, своєчасну виплату заробітної плати.
- Щорічну оплачувану відпустку — 28 календарних днів.
- Медичне страхування від банку для усіх співробітників.
- Можливість навчатись у неймовірних менторів-профі.
- Корпоративне навчання.
Побудуй свою кар'єру з Радабанком!
(Дніпро)
Відправити резюме
I.YAKOVLEVA@RADABANK.COM.UA
Контактна особа:
Яковлева Ірина Володимирівна
тел: +38 (067) 561 13 48
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня. У звязку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Провідного економіста з обслуговування клієнтів для посилення нашої команди.
Переваги роботи в Радабанку.
- Український Банк
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Ви можете побудувати кар'єру, виконуючи наступні функції:
- Відкриття, закриття поточних рахунків юридичних осіб та ФОП (від збору документів до формування юридичної справи для передачі в ГО);
- Відкриття депозитних рахунків, генеральних ліній юридичних осіб та ФОП;
- Оформлення гарантій (заявки, рахунки, акти до них);
- Супроводження і узгодження валютних контрактів;
- Крос-селінг діючої бази клієнтів;
- Супроводження кредитних контрактів;
- Проведення повторної ідентифікації (по строку, зміна керівництва, зміна реєстраційних даних клієнтів — засновників, статуту, адреси та інше);
- Проведення фінансового моніторингу.
Вам допоможуть в роботі певні знання, уміння та навички:
- Досвід активних продажів.
- Комунікабельність, орієнтація на результат.
- Бажання працювати з людьми.
- Здатність швидко навчатись.
- Здатність оперувати великою кількістю інформації.
Перевагою будуть:
- Економічна освіта (бажано).
- Банківський досвід роботи від 1 року.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування, своєчасну виплату заробітної плати.
- Щорічну оплачувану відпустку — 28 календарних днів.
- Медичне страхування від банку для усіх співробітників.
- Можливість навчатись у неймовірних менторів-профі.
- Корпоративне навчання.
Побудуй свою кар'єру з Радабанком!
(Дніпро)
Відправити резюме
Контактна особа:
Яковлева Ірина Володимирівна
тел: +38 (067) 561 13 48
РАДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Начальника управління правової та методологічної підтримки продуктів для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
● Український Банк зі 100% українським капіталу;
● Надійність та стабільність;
● Навчання та кар'єрний розвиток.
Завдання, які на Вас чекають:
1. Розробляти webview додатки під Android;
2. Підтримувати весь життєвий цикл додатків (концепція, проєктування, тестування);
3. Розробляти нові підходи до проєктування;
4. Взаємодіяти з PM, дизайнерами, веб розробниками для досягнення поставлених цілей;
5. Усувати неполадки, для оптимізації продуктивності додатків.
Ми шукаємо кандидата, який має:
1. Досвід створення мобільних додатків на Kotlin від 2 років;
2. Досвід створення додатків для артбітражу трафіку, гемблінг ринку;
3. Досвід роботи з компонентом Android WebView;
4. Розуміння роботи та інтеграції різних SDK, наприклад: Firebase, Facebook, Appsflyer;
5. Вміння працювати з різними REST API запитами всередині додатків;
6. Розуміння принципів ООП;
7. Знання асинхронного програмування (Kotlin Coroutines);
8. Знання архітектур побудови коду;
9. Знання процесу модерації додатків у магазині Google Play;
10. Портфоліо з посиланнями на реалізовані додатки за останні 2−3 місяці - обов’язково;
11. Досвід використання Таск Менеджерів, і розуміння переваг їх використання;
12. Розуміння специфіки оптимізації додатків під ASO буде плюсом.
Ми пропонуємо:
● Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
● Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
● 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
● Медичне страхування;
● Конкурентну заробітну плату та бонуси;
● Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня. У звязку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Провідного економіста з обслуговування клієнтів для посилення нашої команди.
Переваги роботи в Радабанку.
- Український Банк
- Офіційне працевлаштуваня
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Ви можете побудувати кар'єру, виконуючи наступні функції:
- Пошук та залучення Клієнтів.
- Обслуговування рахунків фізичних осіб.
- Проведення продажів банківських продуктів.
- Формування документації щодо операцій по банківським продуктам для Клієнтів.
Вам допоможуть в роботі певні знання, уміння та навички:
- Досвід активних продажів.
- Комунікабельність, орієнтація на результат.
- Бажання працювати з людьми.
- Здатність швидко навчатись.
- Здатність оперувати великою кількістю інформації.
Перевагою будуть:
- Економічна освіта (бажано).
- Банківський досвід роботи.
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Дніпро, вул. В.Мономаха (Московська), 5, ТЦ "Арбат", 1 поверх
- Офіційне працевлаштування, своєчасну виплату заробітної плати.
- Щорічну оплачувану відпустку — 28 календарних днів.
- Медичне страхування від банку для усіх співробітників.
- Можливість навчатись у неймовірних менторів-профі.
- Корпоративне навчання.
Побудуй свою кар'єру з Радабанком!
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня. У звязку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Касира для посилення нашої команди
Переваги роботи в Радабанку:
- Український Банк
- Офіційне працевлаштування
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Основні вимоги:
- Вища, середньо-спеціальна освіта
- Досвід роботи на аналогічній посаді у банківській сфері
- Знання нормативних документів НБУ;
- Чесність, комунікабельність.
Основні обов’язки:
- Прийом та видача готівки за прибутковими та видатковими касовими документами;
- Валютно-обмінні операції;
- Формування розрахунково-касових документів за проведеними операціями;
- Забезпечення високої якості обслуговування.
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Дніпро, вул. Тітова,32 А (Аполо)
- Графік роботи пн-пт. з 08:30 до 17:30;
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме
I.YAKOVLEVA@RADABANK.COM.UA
Контактна особа:
Яковлева Ірина Володимирівна
тел: +38 (067) 561 13 48
Радабанк є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Провідного економіста з обслуговування клієнтів для посилення нашої команди.
Переваги роботи в Радабанку.
- Український Банк
- Офіційне працевлаштування
- Надійність та стабільність
- Навчання та розвиток
Ви можете побудувати кар'єру, виконуючи наступні функції:
- Контроль за відділеннями банку з питань :
- Ідентифікації фізичних осіб, у т.ч. нерезидентів,
- Відкриття/закриття рахунків фізичних осіб (карткових, поточних депозитних та індивідуальних сейфів), у т.ч. по довіреностям
- Перевірки та виявлення публічних осіб
- Перевірка звітностей CRS, FATCA усіх операцій по рахункам клієнтів фізичних осіб та без відкриття рахунку
- Інших питань пов'язаних з обслуговуванням фізичних осіб.
Вам допоможуть в роботі певні знання, уміння та навички:
- Досвід роботи в банківській системі пов'язаний з операційною діяльністю по ідентифікації,
- Досвід відкриття/закриття рахунків клієнтів фізичних осіб, обслуговуванню фізичних осіб.
- Знання нормативних документів по відкриттю та обслуговуванню фізичних осіб.
- Знання нормативної бази з питань операційної діяльності та ідентифікації клієнтів,
- Досвід роботи в банківській системі від 3 років.
Перевагою будуть:
- Економічна освіта (бажано).
- Банківський досвід роботи.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування, своєчасну виплату заробітної плати.
- Щорічну оплачувану відпустку — 28 календарних днів.
- Медичне страхування від банку для усіх співробітників.
- Можливість навчатись у неймовірних менторів-профі.
- Корпоративне навчання.
Побудуй свою кар'єру з Радабанком!
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
РАДАБАНК є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Провідного економіста-контролера з обслуговування клієнтів для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу.
- Український Банк;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та розвиток за рахунок банку;
Ви можете побудувати кар'єру, виконуючи наступні функції:
- Відкриття та закриття рахунків (карткових/поточних/депозитних) фізичних та юридичних осіб;
- Здійснювати перевірку повноти юридичної справи, перевірку повноти внесення даних в контрагенті та в електронній анкеті з фінансового моніторингу;
- Проводити верифікацію договорів, відправку повідомлень в податку інспекцію;
- Здійснювати перевірку документів при зміні посадових осіб/засновників/довірених осіб в ході обслуговування рахунку;
- Здійснювати супроводження діяльності тарифного комітету, контроль за повнотою надання підрозділами необхідних документів, які передують прийняттю рішення про встановлення індивідуального тарифу, складання протоколів тарифного комітету.
- Здійснювати контроль за наповненням, внесенням інформації до бази даних Вкладників САБ на рівні банку - юридичної особи.
- Контролювати суми, які підлягають фін моніторингу;
- Контролювати перекази по міжнародним системам.
Вам допоможуть в роботі певні знання, уміння та навички:
- Досвід роботи на посаді контролера або економіста по роботі з фізичними та юридичними особами більше 1 року;
- Здатність швидко навчатись;
- Здатність оперувати великою кількістю інформації.
Перевагою будуть:
- Економічна освіта (бажано);
- Банківський досвід роботи від 3 років.
Ми пропонуємо:
- Адреса:м. Дніпро, вул. В.Мономаха (Московська), 5, ТЦ "Арбат", 1 поверх
- Офіційне працевлаштування, своєчасну виплату заробітної плати;
- Щорічну оплачувану відпустку — 28 календарних днів;
- Медичне страхування від банку для усіх співробітників;
- Можливість набуття досвіду у неймовірних менторів-профі;
- Корпоративне навчання.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме
n.yepanchyna@radabank.com.ua
Контактна особа:
Надія Єпанчина
тел: +38 (068) 746 44 04
РАДАБАНК є одним із українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору Країни. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Начальника управляння експлуатації для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу.
- Український Банк;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та розвиток за рахунок банку;
Ви можете побудувати кар'єру, виконуючи наступні функції:
- Проводити оцінку та аналіз перспективності об'єкта:
- виявляти приховані та явні дефекти будівельних конструкцій, інженерних мереж та комунікацій.
- Аналізувати технічну можливість адаптації об'єкта під потреби та вимоги банку та їх доцільність.
- Курування та контроль підготовки технічного завдання та проектної документації.
- Проводити підбір підрядників та проводити роботу з вже наявними організаціями:
- Видача технічного завдання;
- Перевірка ринкових розцінок та ціноутворень;
- Порівняльний аналіз та опрацювання пропозицій підрядних організацій;
- Контроль якість виконуваних робіт;
- Перевірка фактично виконаних робіт;
- Контроль відповідності обсягу закуповуваних будівельних матеріалів, їх ринкову розцінку, фактичний завезення на об'єкт оплачених матеріалів.
- Супровід та контроль бухгалтерської документації та договірних умов:
- Робота з договорами в частині ключових позицій (етапи фінансування, терміни та вартість);
- Формування рахунків та контроль оплати;
- Закриття дебіторської заборгованості.
Вам допоможуть в роботі певні знання, уміння та навички:
- Навички роботи з конструкторською, технічною та проєктно-кошторисною документацією;
- Основи планування і управління;
- Знання розвитку матеріально-технічної бази Банку з урахуванням технологічних нормативів та інженерного устаткування.
Перевагою будуть:
- Наявність вищої профільної освіти (будівельна, технічна чи фінансово-економічна);
- Досвід роботи за фахом не менше 5-ти років.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування, своєчасну виплату заробітної плати;
- Щорічну оплачувану відпустку — 28 календарних днів;
- Медичне страхування від банку для усіх співробітників;
- Можливість набуття досвіду у неймовірних менторів-профі;
- Корпоративне навчання.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
(Дніпро)
Відправити резюме
I.YAKOVLEVA@RADABANK.COM.UA
Контактна особа:
Яковлева Ірина Володимирівна
тел: +38 (067) 561 13 48
АДАБАНК є одним з українських банків, який є визнаним лідером фінансового сектору України. Банк веде свою діяльність в Україні з 1993 року. За цей час отримав репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що надає клієнтам сервіси та продукти високого рівня.
У зв’язку з розвитком ми шукаємо ініціативного та проактивного Начальникауправління правової та методологічної підтримки продуктів для посилення нашої команди.
Переваги роботи в РАДАБАНКу:
- Український Банк зі 100% українським капіталу;
- Надійність та стабільність;
- Навчання та кар'єрний розвиток.
Завдання, які на Вас чекають:
1. Розробка нових продуктів: Участь у створенні та розробці нових банківських продуктів та послуг з точки зору юридичних аспектів. Це включає аналіз ризиків, відповідність законодавству, створення відповідної документації та внутрішніх політик.
2. Правове консультування ДІРП: Надання юридичних консультацій з питань, пов’язаних з існуючими або планованими фінансовими продуктами банку, включаючи умови, ризики, обмеження та вимоги законодавства.
3. Перевірка на відповідність нормативам: Забезпечення відповідності розроблених продуктів банку усім регуляторним вимогам та законодавству, в тому числі контроль за впровадженням нових правил та регуляцій.
4. Аналіз угод: Розгляд, аналіз та підготовка угод, умов позик, кредитів та інших фінансових інструментів для забезпечення їхньої відповідності законодавству та внутрішнім політикам банку.
5.Участь у стратегічному плануванні: Участь у розробці стратегій розвитку нових продуктів на основі юридичних аналізів та оцінки ризиків.
6. Моніторинг змін у законодавстві: Слідкування за змінами у законодавстві, розроблення та впровадження стратегій адаптації банку до нових нормативних вимог.
Ми шукаємо кандидата, який має:
- Досвід роботи в Банку як юриста та досвід роботи з договорами, продуктами
Ми пропонуємо:
- Адреса: м. Дніпро, вул. В.Мономаха (Московська), 5, ТЦ "Арбат"
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії;
- 28 днів оплачуваної відпустки щорічно;
- Медичне страхування;
- Конкурентну заробітну плату та бонуси;
- Корпоративне навчання для вашого професійного росту.
Побудуй свою кар'єру з РАДАБАНКОМ!
Безкоштовно зі всіх номерів на території України
Графік роботи контакт-центру: з 08.00 до 20.00
За тарифами оператора
095 0500 999 095 0500 999 098 0500 999
Ви можете написати нам на e-mail: