Як працює РАДАБАНК в умовах воєнного стану. Детальна iнформацiя.

RB24 - візьми свій банк з собою!

Завантажуйте застосунок. Ідентифікуйтесь віддалено. Користуйтеся та оцінюйте!
Вам варто встановити мобільний застосунок RB24, тому що:
Це зручно

Усі необхідні банківські продукти та послуги завжди у Вас під рукою!

  • Оформлюйте кредитну картку RADAcard без відвідуваня відділення
  • Здійснюйте швидкі перекази
  • Проводьте регулярні платежі
  • Поповнюйте мобільний
  • Сплачуйте послуги ЖКГ, ТБ та Інтернет
  • Відстежуйте курси валют
Це корисно

Бонуси та контроль над своїми фінансами

  • Отримайте бонус +1,0% до ставки при оформленні депозитів “Максимальний”, “Вигідний” та “Заощаджений” в гривні
  • Переглядайте баланс та формуйте виписки за Вашими рахунками та картками
  • Переглядайте архів операцій
  • Майте під рукою дані про банкомати та відділення мережі
Це безпечно

Усі Ваші дані надійно захищені

  • Відкривайте Віртуальні картки для безпечних розрахунків в мережі Інтернет
  • Керуйте своїми картками (блокування, встановлення лімітів, обмеження на операції в інших країнах)
  • Двофакторна автентифікація за допомогою фінансового номера телефону
  • Для шифрування даних використовується SSL-протокол (Secure Sockets Layer), який забезпечує захищені з’єднання
Та багато іншого!

У Вашому розпорядженні банківські послуги, серед яких:

  • Купівля валюти за вигідним курсом та розміщення на депозит
  • Подовження терміну оренди індивідуальних сейфів
  • Перекази за реквізитами
  • Налаштування розкладу платежів
  • Відправка документів
  • Погашення кредитів та ін.
Відео-інструкція
Регламент операцій
Перекази

Операції

Приймаються

Виконуються

  • Переказ коштів в гривні з поточного рахунку Клієнта на рахунки в інших Банках

Робочий день Головного офісу з 09:00 до 17:50 за Київським часом

з 09:00 до 18:00 за
Київським часом поточного Робочого дня головного офісу

  • Переказ коштів в гривні з поточного рахунку Клієнта на рахунки фізичних осіб відкритих у Банку в сумі, що перевищує суму, яка підлягає обов’язковому фінансовому моніторингу та на рахунки суб’єктів господарювання і нерезидентів.
  • Переказ коштів в іноземній валюті, що передбачають зарахування коштів на власні поточні рахунки цих Клієнтів в межах Банку

Робочий день Головного офісу з 09:00 до 17:30 за Київським часом

з 09:00 до 17:30 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу

  • Переказ коштів на погашення заборгованості за надані Банком послуги.
  • Переказ коштів в гривні в сумі, що не перевищує суму, яка підлягає обов’язковому фінансовому моніторингу на рахунки  фізичних осіб (крім нерезидентів) в межах Банку.
  • Переказ на картку іншого українського банку в гривні (Р2Р)

з 00:00 до 24:00 за Київським часом календарного дня

Депозити

Операції

Приймаються

Виконуються

  • Відкриття договору банківського вкладу

з 03:00 до 23:00 за Київським часом календарного дня

з 03:00 до 23:00 за Київським часом календарного дня

Картки

Операції

Приймаються

Виконуються

  • Налаштування безпеки, блокування/розблокування картки, запит на повторне отримання PIN-коду, СVV-коду

з 00:00 до 24:00 за Київським часом календарного дня

  • Поповнення картки клієнта з картки будь-якого банку
  • Виконання Банком заяв Клієнтів на перевипуск платіжної картки та ПІН-коду до неї

Робочий день Головного офісу з 09:00 до 17:45 за Київським часом

з 08:30 до 16:00 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу. Заяви що надійшли після 16.00 за Київським часом виконуються у наступний робочий день Головного офісу

Відкриття / Закриття рахунків

Операції

Приймаються

Виконуються

  • Відкриття карткового рахунку та оформлення віртуальної картки, поточного рахунку (зокрема RADAbox) у випадку, якщо клієнт не є самозайнятою особою (на підставі даних банку та/або інформації наданої клієнтом)

з 00:00 до 24:00 за Київським часом календарного дня

  • Відкриття карткового рахунку та оформлення віртуальної картки, поточного рахунку (зокрема RADAbox), у випадку, якщо клієнт є самозайнятою особою (на підставі даних банку та/або інформації наданої клієнтом) та у разі відкриття рахунку (в т.ч. з електронним платіжним засобом) з застосуванням віддаленої ідентифікації Клієнта

з 03:00 до 23:00 за Київським часом календарного дня

  • Приймання/виконання Банком заяв Клієнтів на закриття рахунку

Робочий день Головного офісу з 09:00 до 17:30 за Київським часом

з 09:00 до 17:45 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу

Платежi

Операції

Приймаються

Виконуються

  • Платежі (комунальні та інші)

з 00:00 до 24:00 за Київським часом календарного дня

  • Платежі за розкладом

Робочий день Головного офісу з 09:00 до 17:30 за Київським часом

з 09:00 до 17:45 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу

Обмiн валют

Операції

Приймаються

Виконуються

  • Здійснення валютної операції купівлі/продажу/обміну безготівкової іноземної валюти з мінімальною сумою операції – 0,01 доларів США/ЄВРО

з 00:00 до 24:00 за Київським часом календарного дня

Довiдки

Операції

Приймаються

Виконуються

  • Надання довідок про наявність і залишок коштів по рахунку українською та англійською мовами

з 00:00 до 24:00 за Київським часом календарного дня

Документи

Операції

Приймаються

Виконуються

  • Приймання/виконання Банком  пакетів документів, наданих клієнтами для проведення  повторної ідентифікації.

Робочий день Головного офісу з 09:00 до 17:30 за Київським часом

з 09:00 до 17:45 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу

Сейфи

Операції

Приймаються

Виконуються

  • Продовження строку користування індивідуальним сейфом
  • Оформлення довіреності на право використання індивідуального сейфа

Робочий день Головного офісу з 09:00 до 17:30 за Київським часом

з 09:00 до 17:45 за Київським часом поточного Робочого дня головного офісу

Корисна iнформацiя
Що робити, якщо не прийшло SMS-повідомлення?

Шановні клієнти, на жаль, оператори зв’язку не гарантують 100% швидку доставку SMS-повідомлень, тому у випадках затримки рекомендуємо дочекатися повідомлення (як правило, оператор надсилає його протягом декількох хвилин) або повторити операцію через 10 хвилин.

У тексті SMS-повідомлення завжди присутній час його відправки.

У випадку надходження двох SMS-повідомлень (через затримку) необхідно використовувати код з повідомлення, яке було відправлене останнім.

Тарифи на обслуговування в системі дистанційного обслуговування «RB24 для приватних клієнтів»
Регламент роботи системи дистанційного обслуговування рахунку «RB24 для приватних клієнтів»
Повідомлення про несанкціонований доступ або зміну інформації клієнта в системах дистанційного обслуговування
Як видалити обліковий запис в мобільному застосунку RB24

Для видалення* облікового запису можливо скористатися одним із описаних нижче варіантів.

*-під видаленням облікового запису мається на увазі видалення автентифікаційних даних, які використовувались при роботі в мобільному застосунку.

Варіант 1

Авторизуватися у мобільному застосунку "RB24", перейти до розділу "Меню" - "Налаштування", обрати опцію "Видалити обліковий запис" та покроково виконати всі необхідні дії. Після чого, Ваш обліковий запис буде одразу видалений.

Варіант 2

Звернутися до кол-центру банку за контактами 0800500999, 0980500999, 0950500999, 0730500999 та залишити заявку на видалення Вашого облікового запису. Після чого, Ваш обліковий запис буде видалений протягом 1 робочого дня.

Купівля Продаж
USD
39.25 39.95
EUR
42.2 42.95
PLN
9.75 9.95

* Курси валют Головного Банку (Дніпро, вул. В. Мономаха, 5). Курси у відділеннях можуть відрізнятися. Уточнюйте курс валют у Вашому відділені за номером 0 800 500 999.