Як працює РАДАБАНК в умовах воєнного стану. Детальна iнформацiя.

Корисна інформація щодо послуг

Інформаційне забезпечення Клієнтів щодо послуг
Інформація для ознайомлення споживачів фінансових послуг
Механізми захисту прав споживачів банківських (фінансових) послуг
Повідомлення про необхідність негайного інформування клієнтом банку про втрату електронного платіжного засобу
Повідомлення про несанкціонований доступ або зміну інформації клієнта в системах дистанційного обслуговування
Повідомлення про виявлені фішингові вебсайти
Рекомендації щодо уникнення випадків підвищеного ризику збитків для користувача електронного платіжного засобу
Регламент обслуговування Клієнтів АТ «АБ «РАДАБАНК»
Інформація щодо роботи з платіжними картками
Інформація учасника карткових платіжних систем

Ліміти НБУ на карткові розрахунки за кордоном і в межах України

Ліміти, що встановлені НБУ, щодо операцій з використанням електронних платіжних засобів (платіжних карток) за межами України:
  • видача готівкових коштів з усіх рахунків клієнта банку, відкритих у національній валюті в еквіваленті 12 500 грн на кожні 7 календарних днів (з понеділка по неділю);
  • розрахунки (оплати вартості товарів, робіт та послуг)  в еквіваленті до 100 000 грн включно на календарний місяць з усіх рахунків клієнта банку, відкритих у національній валюті;
  • розрахунки (оплати вартості товарів, робіт та послуг) без обмеження суми з усіх рахунків клієнта банку, відкритих в іноземній валюті.
Ліміти, що встановлені НБУ, щодо операцій з використанням електронних платіжних засобів (платіжних карток) в межах України:
  • видача готівкових коштів у гривнях з рахунку клієнта в національній валюті 100 000 грн на день;
  • видача готівкових коштів у гривнях з рахунку клієнта в національній валюті з метою виплати заробітної плати та соціальних виплат –  без обмежень;
  • видача готівкових коштів з рахунку клієнта в  іноземній валюті – в  еквіваленті 100 000 грн на день;
  • розрахунки (оплати вартості товарів, робіт та послуг) з усіх рахунків клієнта банку, відкритих у національній валюті – без обмежень;
  • розрахунки (оплати вартості товарів, робіт та послуг) з усіх рахунків клієнта банку, відкритих у іноземній  валюті – без обмежень.
Інші операції:
  • вихідні перекази SWIFT заборонено НБУ, за винятком переказів на оплату навчання, лікування, деяких товарів для ЗСУ, а також переказів по Україні (на свій рахунок або рахунок родича);
  • вхідні платежі та перекази з-за кордону – дозволено;
  • перекази у валюті гривня з карток РАДАБАНКу на картки (р2р) іноземних банків – тимчасово призупинено.

Основні принципи курсоутворення

за операціями з використанням БПК в термінальних пристроях
Платіжна система Mastercard

Валюта карткового рахунку

Зняття готівки, безготівкові розрахунки в мережі «РАДІУС» Зняття готівки, безготівкові розрахунки в мережі 3-іх банків України Зняття готівки, безготівкові розрахунки за кордоном в валюті рахунку

Зняття готівки, безготівкові розрахунки за кордоном в валюті рахунку країни перебування

UAH

    курс для платіжних карток Банку*

курс для платіжних карток Банку*

USD

курс для платіжних карток Банку** курс платіжної системи***  

курс платіжної системи

EUR

курс для платіжних карток Банку** курс платіжної системи*** курс платіжної системи*** EUR/USD

курс платіжної системи

 

* п.6.24.1 Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб

 ** п.6.24.2 Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб

*** п.6.24.3 Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб

Курс конвертації, який діє на момент здійснення операцій Банку, може не відповідати курсу, встановленому на дату списання суми. Курсова різниця, яка виникає внаслідок цього, не може бути предметом претензії з боку Клієнта.

Платіжна система Visa

Валюта карткового рахунку

Зняття готівки, безготівкові розрахунки в мережі «РАДІУС» Зняття готівки, безготівкові розрахунки в мережі 3-іх банків України Зняття готівки, безготівкові розрахунки за кордоном в валюті рахунку Зняття готівки, безготівкові розрахунки за кордоном в валюті рахунку країни перебування

UAH

 

  курс для платіжних карток Банку*

курс для платіжних карток Банку*

USD

курс для платіжних карток Банку** курс платіжної системи***   курс платіжної системи + 1%

EUR

курс для платіжних карток Банку** курс платіжної системи + 1%*** курс платіжної системи EUR/USD+ 1% 

курс платіжної системи + 1%

 

* п.6.24.1 Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб

 ** п.6.24.2 Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб

*** п.6.24.3 Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб

Курс конвертації, який діє на момент здійснення операцій Банку, може не відповідати курсу, встановленому на дату списання суми. Курсова різниця, яка виникає внаслідок цього, не може бути предметом претензії з боку Клієнта.

Комісії
Валюта рахунку Валюта операції Комісія, % від суми коштів (гривневого еквівалента) списаних з рахунку коштів
Гривня Іноземна валюта 0 %
Іноземна валюта Іноземна валюта, відмінна від валюти рахунку 0 %
Іноземна валюта Гривня 0 %

 

Архів комісій за перерахування суми операції, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку

Рекомендації по роботі з платіжними картками

Як убезпечити свої покупки в мережі Інтернет?

Поради, які допоможуть Вам правильно розплачуватися через мережу Інтернет картками РАДАБАНК!

Ви можете сплачувати покупки в мережі будь-якою карткою РАДАБАНК

Для цього необхідно дозволити платежі в мережі Інтернет з Вашої картки, виконавши наступні кроки:

  • Увійдіть у систему RB24 Online, в меню «Мої картки» оберіть потрібну картку.
  • В меню «Налаштування безпеки» – «Правила по карті» – натисніть кнопку «+ Добавити правило».
  • Оберіть «Дозволити платежі в Інтернеті» та вкажіть потрібну дату, введіть код підтвердження операції.
  • Для більшої зручності використовуйте спеціальну Віртуальну картку. Просто перекидайте на неї необхідну суму та не турбуйтеся про рахунок Вашої основної картки, адже Ви її ніде не вказуєте!

Ви можете відкрити картку для розрахунків в мережі Інтернет

Віртуальна картка – це картка для здійснення оплати за товари та послуги в мережі Інтернет. При цьому картка відсутня як фізичний об’єкт, що забезпечує гарантію від її крадіжки та несанкціонованого використання в шахрайських цілях третіми особами.

При оплаті Віртуальною карткою в Інтернет-магазині або платному сервері необхідно вказувати унікальний код CVV2 (тризначне число, яке буде надане Вам у Банку). 

Будьте обережні та не розголошуйте особисті дані 

Для покупок на українських сайтах досить вказати номер картки, термін дії та CVV2-код, що вказаний на звороті біля 4 останніх цифр номеру картки.

У цілях безпеки ніколи не передавайте код CVV2 Ваших карток стороннім особам!

Вдалих Вам покупок!

Що робити, якщо банківську картку не приймають?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 878 від 29.09.2010 р.

Суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у сфері продажу товарів, громадського харчування та послуг, і які відповідно за закону використовують реєстратори розрахункових операцій, повинні здійснити перехід на обов’язкове приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги).

Виключення:

  • заклади громадського харчування закритого типу, які обслуговують певний контингент споживачів, зокрема особовий склад Збройний Сил та інших військових формувань, студентів, учнів та викладачів вищих, професійно-технічних, загальноосвітніх навчальних закладів, працівників промислових підприємств, підприємства торгівлі.
  • заклади з торговельною площею до 20 кв.м. (крім автозаправних станцій)
  • суб’єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення менше ніж 25 тис. чол.

Як відстояти право на розрахунки карткою:

  1. Зафіксувати порушення:
  • написати заяву в книгу відгуків та пропозицій підприємства;
  • обов’язково зазначити свої реквізити, куди направляти відповідь на скаргу (адресу проживання, контактний телефон, адресу електронної пошти).
  1. Оформити звернення (лист-скаргу), в якому необхідно:
  • описати порушення (вказавши дату здійснення порушення та його суть, питання , зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги);
  • зазначити реквізити суб’єкта господарювання(місцезнаходження, назва, ІПН або код ЄДРПОУ) – їх можна дізнатися в куточку споживача;
  • зазначити контактні дані споживача (адресу проживання, контактний телефон, адресу електронної пошти).
  1. Надіслати (направити) звернення (лист-скаргу):
  • на ім’я Голови Держпродспоживслужби України з зазначенням факту порушення Ваших прав відповідно до частини 2 статті 17 Закона України «Про захист прав споживачів».
  • у паперовому вигляді до центрального апарату Держпродспоживслужби (на адресу 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1), або її територіальних підрозділів (їх адреси можна знайти на сайті Держпродспоживслужби www.consumer.gov.ua);
  • в електронному  вигляді  на електронну пошту head@consamer.gov.ua.

Держпродспоживслужба проводить перевірку за скаргою та інформує Вас про результати розгляду звернення протягом 30 днів.

В разі необхідності співробітники Держпродспоживслужи можуть зв’язатися з Вами для з’ясування додаткової інформації щодо звернення.

Перелік банків-партнерів
Перелік банків, які входять до об'єднаної мережі «РАДІУС» під процесингом ПУМБ
Школа безпеки
Рекомендації щодо кібербезпеки та запобігання шахрайству
Купівля Продаж
USD
39.25 39.95
EUR
42.2 42.95
PLN
9.75 9.95

* Курси валют Головного Банку (Дніпро, вул. В. Мономаха, 5). Курси у відділеннях можуть відрізнятися. Уточнюйте курс валют у Вашому відділені за номером 0 800 500 999.